Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
achteruitrijradar
achteruitrijradar
Bij mijn nieuwe silverline dc lwb 130 pk automaat is het "zoemertje" van de parkeerradar helemaal achter in de laadruimte geplaatst en eigenlijk nauwelijk hoorbaar. Advies van de dealer: radio zachter zetten. Maar de baby luistert (nog) niet naar pappa als hij tijdens parkeren huilt. De zoemer verplaatsen kan, maar is een optie, die betaald moet worden.
Ben ik de enige met dit probleem of zijn er weetjewellers, die hier ook last van hebben en waarvoor de dealer een oplossing geboden heeft?
Ben ik de enige met dit probleem of zijn er weetjewellers, die hier ook last van hebben en waarvoor de dealer een oplossing geboden heeft?
-
achteruitrijradar
Bedankt voor je antwoord Olle Griese, maar ik ben van mening dat als ik een serieuze zak met geld neerleg bij de dealer, dat ik niet zelf nu al moet knutselen om naar mijn mening een foute opstelling van VW te corrigeren.
groet/Virode
groet/Virode
De zoemer wordt van fabriekswege achterin de bus gemonteerd. Gezien alleen Nederland een DC cultuur kent, is het verplaatsen van de zoemer in de prijslijst opgenomen á raison van € 60,00.
Ik vind het niet meer dan billijk dat de werkzaamheden in rekening worden gebracht. Uiteindelijk heb je toch een deal gemaakt van aankoop minus inruil en dan moet je toch niet later hierop terugkomen om nog van alles om niets gedaan te krijgen. Het is wat anders als de dealer een verkeerde voorstelling van zaken heeft gedaan.
Ik herinner mij Roger die op kosten van de dealer een airco in de laadruimte kreeg gemonteerd, omdat die hem was toegezegd, maar van fabriekswege niet leverbaar was.
Ik vind het niet meer dan billijk dat de werkzaamheden in rekening worden gebracht. Uiteindelijk heb je toch een deal gemaakt van aankoop minus inruil en dan moet je toch niet later hierop terugkomen om nog van alles om niets gedaan te krijgen. Het is wat anders als de dealer een verkeerde voorstelling van zaken heeft gedaan.
Ik herinner mij Roger die op kosten van de dealer een airco in de laadruimte kreeg gemonteerd, omdat die hem was toegezegd, maar van fabriekswege niet leverbaar was.
- Multivan Generation
- Contacteer:
achteruitrijradar
De zoemer zit bij mijn T5 links achterin. net achter het uitgesneden vw logo in de betimmering. Volgens mij kwestie van draadje verlengen en naar voren verplaatsen (als je er ten minste met de dealer niet uitkomt) Ik vind het een tekortkoming van VW.
verplaatsen zoemer
Vind tijdens het surfen op Jewuwa nog een handleiding voor het verplaatsen van de zoemer.
http://www.jewuwa.de/T5/T5_Doku/PDC-Umbau.pdf
Suc6
http://www.jewuwa.de/T5/T5_Doku/PDC-Umbau.pdf
Suc6