Hallo allemaal
Ik ben sinds kort bezig met de aanschaf van een nieuwe T5, 174PK automaat en nu is mijn vraag of een koelvloeistof(voor)verwarming nodig is of niet.
Ik rijd nu ong 7 jaar T4 en heb zo'n ding nog nooit gemist, vandaar mijn vraag.
De groene hiernaast komt dus binnenkort te koop
Groetjes Adrie
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Koelvloeistof (voor)verwarming nodig of niet
Dit heb je nodig,voor die 295 euro hoerf je het niet te laten.
Ik heb ook jaren met een T4 gereden en heb het wel gemist duurd lang voor dat hij een beerje warm werd.
TDI motoren geven bijna geen warmte af.
Bij mijn nieuwe T5 heb ik het er gelijk laten op zetten,en nog geen minuut spijt van gehad.
Harry.
Ik heb ook jaren met een T4 gereden en heb het wel gemist duurd lang voor dat hij een beerje warm werd.
TDI motoren geven bijna geen warmte af.
Bij mijn nieuwe T5 heb ik het er gelijk laten op zetten,en nog geen minuut spijt van gehad.
Harry.
Jongelui, bedankt voor de antwoorden. :klappen
Ik ben hierbij overtuigd en laat dit in het pakket opnemen.
Ik ben ook nog even in het forum gaan spitten en kwam nog een paar items tegen, het is inderdaad het geld niet, maar hoe langer je in de brochures leest hoe duurder de bus wordt.
Groetjes Adrie
Ik ben hierbij overtuigd en laat dit in het pakket opnemen.
Ik ben ook nog even in het forum gaan spitten en kwam nog een paar items tegen, het is inderdaad het geld niet, maar hoe langer je in de brochures leest hoe duurder de bus wordt.
Groetjes Adrie
- Schildertje
- Contacteer:
sticker actie
Er zit dan een sticker met de tekst "Webasto Thermo Top C" op de kopkant van de bestuurdersdeur.Schildertje schreef:Kun je ergens aan zien dat het in of op de T5 zit ? Of merk je het alleen aan het feit dat de auto sneller op temperatuur is ??
-
- Schildertje
- Contacteer:
Re: sticker actie
Dank je Vaniac, nu weet ik waar ik moet kijken ! Heb de voorverwarmer namelijk naderhand besteld toen de T5 al twee weken in bestelling was dus wil ook zeker weten dat ie er echt op zit....vaniac schreef:Er zit dan een sticker met de tekst "Webasto Thermo Top C" op de kopkant van de bestuurdersdeur.Schildertje schreef:Kun je ergens aan zien dat het in of op de T5 zit ? Of merk je het alleen aan het feit dat de auto sneller op temperatuur is ??
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !