Hoi,
Ik kwam er achter dat de ruitensproeiers voor de voorrruit vanaf de onderzijde (binnenzijde motorkap) te verstellen zijn d.m.v. een schuifje. Veel makkelijker dan voorheen met de naald!
Ben geen nieuwe bezoeker wel een lange tijd niet actief de topics gevolgd.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
ruitensproeiers vanaf onderzijde te verstellen
- robindekeiser
Re: ruitensproeiers vanaf onderzijde te verstellen
Wat wil je verstellen dan?
- Remmen is angst, gas zit rechts! -
de richting van de sproeistralen, maw de plek waar 't soppie terecht komt.....robindekeiser schreef:Wat wil je verstellen dan?
Die staan meestal op je voorruit gericht, waar had jij ze graag willen hebben?heemskerk schreef:de richting van de sproeistralen, maw de plek waar 't soppie terecht komt.....robindekeiser schreef:Wat wil je verstellen dan?
Nou, die van mij spuiten er vanaf +/- 100 ook vrolijk overheen dus ik ga dit zeker proberen!Rick schreef:Die staan meestal op je voorruit gericht, waar had jij ze graag willen hebben?heemskerk schreef:de richting van de sproeistralen, maw de plek waar 't soppie terecht komt.....robindekeiser schreef:Wat wil je verstellen dan?
Multivan T5 Comfortline 130pk
je kunt hiermee de hoogte verstellen maar als je naar links of rechts wilt verstellen moet je het echt nog op de oude manier doen
DAAROM heb ik een zonneklep bij boven de 100 spuit het daar tegen aan en dondert weer naar beneden is die klep ook weer schoon als de zon schijnt :love
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,