Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Drukgroep en koppelingsplaat

vragen over de T4
Plaats reactie
Tonnie 483
Berichten: 100
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:31
Contacteer:

Drukgroep en koppelingsplaat

Bericht door Tonnie 483 »

Heb vandaag de drukgroep en koppelingsplaat binnen gekregen.Had de vorige keer hier al gevraagd of iemand iets wist van een verzwaarde koppelingsplaat voor een 1.9td.Mijn wagen is getuned en de bestaande plaat en drukgroep is te ligt.Naar veel rongvragen en zoeken op het interned heb ik eindelijk iets gevonden voor mijn 1.9td.Heb via mijn broers zijn werk laten invormeren voor zo iets .Het is een sachs powercluts,bestaat uit een drukgroep koppelingsplaat en druklager.Nu alleen nog een keer aan beginnen om het erin te bouwen.Laat dan nog wel weten of het bevalt.
Groetjes Tonnie
Gebruikersavatar
Ron Mokum 383
Berichten: 732
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Drukgroep en koppelingsplaat

Bericht door Ron Mokum 383 »

Tonnie 483 schreef:Heb vandaag de drukgroep en koppelingsplaat binnen gekregen.Had de vorige keer hier al gevraagd of iemand iets wist van een verzwaarde koppelingsplaat voor een 1.9td.Mijn wagen is getuned en de bestaande plaat en drukgroep is te ligt.Naar veel rongvragen en zoeken op het interned heb ik eindelijk iets gevonden voor mijn 1.9td.Heb via mijn broers zijn werk laten invormeren voor zo iets .Het is een sachs powercluts,bestaat uit een drukgroep koppelingsplaat en druklager.Nu alleen nog een keer aan beginnen om het erin te bouwen.Laat dan nog wel weten of het bevalt.
Groetjes Tonnie
Ik blijf het volgen,ben benieuwd.

Gr.Ron. :T44EVER
Als men naar links kijkt dan ziet men rechts niets.

Groet Ron Mokum 383
Plaats reactie