Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Versnellingsbak

vragen over de T4
Plaats reactie
nick lamboo
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jan 2010, 17:17

Versnellingsbak

Bericht door nick lamboo »

Hierbij een vraagje van Jacco Lamboo.
De pook van mijn versnellingsbak kan je alle kanten op duwen. Lijkt of er een rubber of een veer kapot. Moet de versnellingen zoeken. Wie weet wat dit probleem is.
Ik zou het zeer op prijs stellen als een van jullie weet wat dit is en hoe ik dit kan verhelpen.

Groet,
Jacco
herman94
Berichten: 90
Lid geworden op: 14 jan 2007, 18:16
Locatie: eindhoven

Re: Versnellingsbak

Bericht door herman94 »

waarschijnlijk is waar de versnellings pook op de versnellingsbak aansluit een kunstof of teflon bal stuk of weg dit is namelijk een veel voorkomend probleem die kun je zo halen bij de dealer maar het er op zetten kan soms wat moeilijker zijn veel succes .
herman 94 t5
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Versnellingsbak

Bericht door Roger B. (11)61 »

Welkom op het Forum.....Stel je even voor in het voorstelforum, dat vinden de meesten hier wel zo netjes, gevolg is dat je vaak beter en sneller antwoord op je vragen krijgt.

Daarnaast is er een zoekfunctie in de forumsoftware opgenomen (4e van rechts in de blauwe balk boven waar ook je naam staat)
jouw probleem is al vele malen ter sprake geweest...............


Hoogstwaarschijnlijk inderdaad die kunststof kogel aan de schakelstang (op de versnellingsbak in het schakelmechaniek)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie