Ff vraagje over het verlagen van een t5, krijg morgen de nieuwe
S8 velgen onder mijn t5 in 20'' maar nou ben ik misschien van plan om de
bus iets te laten zakken, nou vroeg ik me af wie hier ervaring mee heeft en of het
de rij- eigenschappen belemmerd, welke veren je het beste kan hebben ivm. gewicht
en wat een beetje reeel is qua verlaging?
Gr. Harry
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Vraagje over verlagen T5
-
Re: Vraagje over verlagen T5
Hallo Harry,
En cm of 3 kan prima met de standaard dempers.
Heb er al vele sets onder gehad en ben zelf goed te spreken over de Eibach. Dit is voor mij de beste set icm de rode Koni dempers ivm met een gewicht van 3 ton. De sets van Vw ( 2 stuks) Abt en Mad en H&R konden mij niet bekoren!
Suc6 met de keuze
Edje
En cm of 3 kan prima met de standaard dempers.
Heb er al vele sets onder gehad en ben zelf goed te spreken over de Eibach. Dit is voor mij de beste set icm de rode Koni dempers ivm met een gewicht van 3 ton. De sets van Vw ( 2 stuks) Abt en Mad en H&R konden mij niet bekoren!
Suc6 met de keuze
Edje
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
He Edje, kan de eibach veren zo gewoon over de orginele dempers?
Gr. Harry
Gr. Harry
ja, dat is geen probleem!
heb ze zelf ook op originele dempers :klappen
heb ze zelf ook op originele dempers :klappen
- Jeroen T5 204
- Contacteer:
Ik heb ook de Eibach Pro set in combinatie met de originele dempers, gaat tot nu toe prima.
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Hallo Harry
Ik had 3 weken geleden mijn bus verlaagt met eibach pro 3 cm met originele schokbrekers Dit is gemonteerd door Johan (de inbouwer) bekende van dit forum
De rij- eigenschappen zijn merkbaar beter stuur eigenschappen , remmen ,optrekken alleen maar plus punten eigelijk
Behalve als je leeg rijd dan vind ik het veelste stug rijden (te veel comfor ingeleverd) maar rij je altijd met +/- 300kg achterin dan rijd het weer super
Ik heb ze er dus weer onderuit laten halen ook weer door de inbouwer meede door mijn kleine knul die er af en toe wakker van werd (het gestuiter)
Ik heb dus nog een zetje veren ( eibach pro ) liggen Vraagprijs € 280,- (week onder de bus gezeten)
Zetje is voor een 2.5 uitvoering
Voor inbouw kosten kan je dus bij johan de inbouwer informeren
Mvg Dennie
Ik had 3 weken geleden mijn bus verlaagt met eibach pro 3 cm met originele schokbrekers Dit is gemonteerd door Johan (de inbouwer) bekende van dit forum
De rij- eigenschappen zijn merkbaar beter stuur eigenschappen , remmen ,optrekken alleen maar plus punten eigelijk
Behalve als je leeg rijd dan vind ik het veelste stug rijden (te veel comfor ingeleverd) maar rij je altijd met +/- 300kg achterin dan rijd het weer super
Ik heb ze er dus weer onderuit laten halen ook weer door de inbouwer meede door mijn kleine knul die er af en toe wakker van werd (het gestuiter)
Ik heb dus nog een zetje veren ( eibach pro ) liggen Vraagprijs € 280,- (week onder de bus gezeten)
Mvg Dennie
-
Hallo Dennie,dennie schreef:Hallo Harry
Mvg Dennie
Is dat dan met een bon incl btw.
Wanneer dat het geval is, dan heeft mijn collega er wel belang bij.
Gr Edje
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Beste Dennie,
Heb jij je bus ondertussen al verlaagd met een andere manier (set / merk)?
Ben benieuwd naar jouw bevindingen.
Ik wil namelijk ook verlagen in combinatie met het monteren van nieuwe schokdempers (noodzakelijk) maar ik rij de bus eigenlijk ook altijd leeg.
Met twee kinderen op de tweede zitrij wil ik ook geen stuiterbak natuurlijk.
bvd
gr dave
Heb jij je bus ondertussen al verlaagd met een andere manier (set / merk)?
Ben benieuwd naar jouw bevindingen.
Ik wil namelijk ook verlagen in combinatie met het monteren van nieuwe schokdempers (noodzakelijk) maar ik rij de bus eigenlijk ook altijd leeg.
Met twee kinderen op de tweede zitrij wil ik ook geen stuiterbak natuurlijk.
bvd
gr dave