Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Kachel display

vragen over de T4
Plaats reactie
gijsplas
Berichten: 344
Lid geworden op: 19 sep 2010, 17:21
Locatie: Katwijk ZH

Kachel display

Bericht door gijsplas »

Ik kwam vandaag thuis en trof het display van mijn Eberspacher kachel zo aan:
Afbeelding
Nou heeft het vanmorgen bij ons heel even maar ook heel hevig ge-onweerd en misschien zijn daardoor de instellingen gereset.
Zou dat kunnen ?
Anyway, na wat knoppen indrukken stond het display even later zo:
Afbeelding
Verder heb ik er nog even niets mee gedaan.
Ik moet sowieso nog uitdokteren hoe dit apparaat werkt en dan bedoel ik het display maar ook de kachel zelf - ik heb er nog weinig zinnigs uit kunnen krijgen (en al helemaal nog geen warmte) :nuts

Groetjes,
Gijs
1995 VW T4 Multivan 1.9TD
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Kachel display

Bericht door Roger B. (11)61 »

de klok die jij hebt is de simpele weektimer, je kunt 3 starttijden programmeren tot een week vooruit. deze kan geen storingen uitlezen (dan moet je er een hebben waarbij het middelse knopje rood is)

http://www.standkachels.com" onclick="window.open(this.href);return false; staat bij de downloads een pdf met de gebruiksaanwijzing.

die volle dispay aanduiding krijg je normaal als de spanning weg geweest is (slechte accu en daardoor spanningsdip tijdens starten gehad? is ook je dagteller en klokje in dashboard op nul gegaan?

in principe moet je kachel al aan gaan als je het middelste knopje indrukt, dat met die gegolfde lijntjes, er komt dan op het display een getal te staan (vermoedelijk 30) wat de resterende brandduur van de kachel aangeeft
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie