Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

onderdelen op chassisnummer bestellen

vragen over de T4
Plaats reactie
Ab T
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 feb 2011, 14:09

onderdelen op chassisnummer bestellen

Bericht door Ab T »

Hallo Forumleden,
Voor mijn T4 , 2.4 AAB, 1991 (camper import uit duitsland) ben ik op zoek naar de juiste stuurkogels.
Links had ik 38.000km geleden een orginele van VW gemonteerd. Deze viel nogal diep maar kon hem er wel op krijgen. Nu is deze volledig versleten. Om dat mijn type T4 nogal veel verschillen in de conus heeft roep ik jullie hulp in.
De rechter past goed, maar kan niet meer ontcijferen dan DF13.

Het chassisnr: WV2ZZZ70ZMH080014
Fusee nr: DE 701311

Op E-Bay duitsland b.v: Passend voor 70XB,70CX,7DB,7DW.
Gr.
Ab
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: onderdelen op chassisnummer bestellen

Bericht door René »

Neem eens contact op met Duparts in Broek op Langedijk, deze zoeken onderdelen op chassis nr, ongeacht waar de auto vandaan komt. Mogelijk dat die je kunnen helpen.

René
Gebruikersavatar
heartbeat
Berichten: 1291
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:20
Locatie: Schiedam

Re: onderdelen op chassisnummer bestellen

Bericht door heartbeat »

Is die stuurkogel geen garantie meer dan zou dat even nakijkken zo'n kogel moet het makelijk een ton vol kunnen houden bij reedelijk wegdek zoals wij in nedreland kennen
Rob & Lize
Gebruikersavatar
heartbeat
Berichten: 1291
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:20
Locatie: Schiedam

Re: onderdelen op chassisnummer bestellen

Bericht door heartbeat »

spoorstang kogels onderdeelnummers

701 419 811a links
701 419 812 rechts
Rob & Lize
Ab T
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 feb 2011, 14:09

Re: onderdelen op chassisnummer bestellen

Bericht door Ab T »

heartbeat schreef:spoorstang kogels onderdeelnummers

701 419 811a links
701 419 812 rechts

Ik kom inderdaad niet verder dan deze 2 nummers. Het vreemde is dat er rechts een kogel gemonteerd zit met een veel 'gezondere hoogte' vd kop t.o.z. van de fuseearm. Geen orgineel.
Deze conus valt ook goed op het l.fusee dus het is de kogel zelf. Ik meet een minimaal verschil in de tapsheid.
Bovenop kan ik vd goede alleen maar F 13 ( F misschien versleten E) ontdekken. Ook een meegegoten C op het gietgedeelte. heb al gedacht aan Febi maar heb dat nog niet kunnen vinden.
Garantie na 5 jaar? wordt waarschijnlijk hoop gesteggel maar heb niet zoveel zin in weer zo`n zelfde gedrocht. Heb zo`n snelle slijtage ook nooit eerder meegemaakt. Ook uitlijning was in orde en ben geen stoeprandrijder.
Allemaal bedankt en hou me aanbevolen voor suggesties. Ga ook even die mensen bellen. Ik laat weten of ik er uit kom.

Voor de liefhebbers. Ik vond op een Russische site deze orginele VW onderdelenlijst. Wel Google Translate inschakelen. Hetzelfde zoals gebruikt door VW dealer.
Werkt perfect.
http://translate.google.com.ar/translat ... epc/cat/vw" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr.
Ab
Plaats reactie