hoi allen,
Vanmiddag knalt er een klein manneke met zijn fietsje achter op mijn bus een t4 van 1998 abl motor, plastic
kapot. Is mijn vraag hoe krijg je dat gedeelte eraf. Ik heb al eens gekeken maar zie nergens aan de buitenkant
schroeven of iets dergelijks. ik hoop niet van binnenuit kan ik een stuk van het aanrecht uitbouwen. ben benieuwd.
Met vr gr jan
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
linker achterlicht
Re: linker achterlicht
Moet wel van binnenuit ! Zit als het goed is een zwarte afdekplaat, daarachter zit de verlichtingsunit.
T4 2.0 dubbel cabine 1996 benzine, airco, airbags,Abs.
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het ook in de kroeg,
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het ook in de kroeg,
Kan er niet af,unit in geheel vervangen.4 kleine moertjes aan de binnenkant achter de zwarte kap.Dopje 8 gebruiken.pa2jbv schreef:hoi allen,
Vanmiddag knalt er een klein manneke met zijn fietsje achter op mijn bus een t4 van 1998 abl motor, plastic
kapot. Is mijn vraag hoe krijg je dat gedeelte eraf. Ik heb al eens gekeken maar zie nergens aan de buitenkant
schroeven of iets dergelijks. ik hoop niet van binnenuit kan ik een stuk van het aanrecht uitbouwen. ben benieuwd.
Met vr gr jan
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
- Wim T4 935
Hoi Wim...wat jij wil...het kan mij geen moer(tje( schelen....
grtz.Harry
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
- Wim T4 935
op dezelfde manier als je een lampje moet verwisselen
enkel dan de 3 moertjes losdraaien
enkel dan de 3 moertjes losdraaien
Allen dank voor de info, klusje is geklaart.
3 schroefjes nieuw achterlicht kost bij de dealer 73,- euro incl. btw., goedkoopste 43,- euro
maar moest ik 2 dgn wachten.In dit geval verzekering dokt.
mazzel jan
3 schroefjes nieuw achterlicht kost bij de dealer 73,- euro incl. btw., goedkoopste 43,- euro
maar moest ik 2 dgn wachten.In dit geval verzekering dokt.
mazzel jan