Zijn er ook 2.4 liter t4 modellen met airco? Zo ja is dit eventueel makkelijk aan te passen.
Heb een aardige wagen gezien uit 1995 met 290000km.
Past in ons huidige budget, zou natuurlijk liever jonger willen maar deze ziet er op de foto's nog goed uit, ben nog niet gaan kijken, is een rit van minimaal 2,5 uur dus eerst hier even reacties peilen.
Is overigens een 9 persoons wagen.
alvast bedankt voor de reacties.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
airco
- Multivan Generation
- Berichten: 34131
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: airco
is er wel geleverd,
maar niet aan te raden omwille van het vermogen..
maar niet aan te raden omwille van het vermogen..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Multivan Generation
- Berichten: 34131
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: airco
Allemaal mechanisch, dus wat eenvoudigere techniek.
Bus is traag met invoegen, een echte onthaast motor, niets mis mee.
Op de snelweg lekker 120 km/u mee te rijden..
Wel is de koeling van het blok iets om in de gaten te (blijven) houden.
Je hebt iets minder sleutelruimte als bij een 1,9 (T)D maar veelal kan het front in de servicestand gezet worden,
waardoor men meer ruimte kan maken.
Bus is traag met invoegen, een echte onthaast motor, niets mis mee.
Op de snelweg lekker 120 km/u mee te rijden..
Wel is de koeling van het blok iets om in de gaten te (blijven) houden.
Je hebt iets minder sleutelruimte als bij een 1,9 (T)D maar veelal kan het front in de servicestand gezet worden,
waardoor men meer ruimte kan maken.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Re: airco
De 2.4 D zit alleen in de oude bussen
van voor de faselift 1996 geloof ik (de velgen met de vierkante gaten en de andere bumpers)
als je prijstechnisch een jongere bus wilt hebben dan kom je outomatisch bij de 1.9TD uit
die zijn gewoon tot medio 2003 geleverd
motorisch is de 1.9 TD een stuk simpeler dan de TDI's en ook goedkoper in onderhoud
rijdt overigens goed maar ja wel maar 140 nm koppel dus geen snelweg auto voor heel lange afstanden maakt veel toeren en herrie als je boven de 110 a 120 km/h zit.
de TDI's zijn duurder.
van voor de faselift 1996 geloof ik (de velgen met de vierkante gaten en de andere bumpers)
als je prijstechnisch een jongere bus wilt hebben dan kom je outomatisch bij de 1.9TD uit
die zijn gewoon tot medio 2003 geleverd
motorisch is de 1.9 TD een stuk simpeler dan de TDI's en ook goedkoper in onderhoud
rijdt overigens goed maar ja wel maar 140 nm koppel dus geen snelweg auto voor heel lange afstanden maakt veel toeren en herrie als je boven de 110 a 120 km/h zit.
de TDI's zijn duurder.
moter 2.5 TDI + Airco acv 102 pk/250nm
T4 4 Ever -5- cylinder for Life
T4 4 Ever -5- cylinder for Life