Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Dealerprijzen

vragen over de T4
Plaats reactie
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Dealerprijzen

Bericht door Harry 341 »

Vanochtend even nieuwe slangen voor de intercooler gehaald,waren een beetje gaar.
Had ook gezien dat de bevestigings rubbers/boutjes van de koeler zelf uitgedroogd waren...dus ook maar besteld...kosten die dingen 9.15 per stuk!! :ie :gif
Toch maar teruggeven en bij de uitlaatboer dezelfde gehaald voor 40 cent per stuk...kan te gek ook natuurlijk... :yes
Bijlagen
Kopie van rood en blauw.JPG
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: Dealerprijzen

Bericht door René »

Harry, daar waren wij "vroeger" al achter gekomen.
Peter heeft daar zelfs al een stukje over geschreven met een goed alternatief.
Maar goed, die dingen zijn "massief" t.o.v. de originele die je nu hebt denk ik??

René
Gebruikersavatar
sgsdebruijn
Berichten: 4379
Lid geworden op: 22 okt 2008, 11:15
Locatie: in de Hoeksche Waard

Re: Dealerprijzen

Bericht door sgsdebruijn »

Ik heb ze na het lezen van Peter zijn stuk ook bij overtoom besteld gelijk 8 stuks en wat kleinere, kan je ook gebruiken voor je motorbeschermplaat
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Dealerprijzen

Bericht door Harry 341 »

René,zijn vrij stevig hoor

Sebas,ik wist het nog van die rooie,stond eens op de brug om uit te lijnen toe die man mij wees op kapotte boutjes van de onderbak...was bij diezelfde bandenboer.
grtz.Harry
P.S. toch maar vaker bij Peter "gluren".... :yes
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Re: Dealerprijzen

Bericht door koos 890 »

Harry 341 schreef:Vanochtend even nieuwe slangen voor de intercooler gehaald,waren een beetje gaar.
Had ook gezien dat de bevestigings rubbers/boutjes van de koeler zelf uitgedroogd waren...dus ook maar besteld...kosten die dingen 9.15 per stuk!! :ie :gif
Toch maar teruggeven en bij de uitlaatboer dezelfde gehaald voor 40 cent per stuk...kan te gek ook natuurlijk... :yes
Harry ,had je nu nog "gewerkt " had je ze voor NIKS gehad .
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
meggie-bekkers
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 mei 2010, 20:55

Re: Dealerprijzen

Bericht door meggie-bekkers »

Goededag,

weet je toevallig wat de lengte is van de rubber "tussenstukjes" Het is aan 2 kanten M6 maar de lengte van zowel draadeind en rubber tussenstuk wil ik ook graag hebben. Ik ga nog een intercooler monteren, maar moet nog platen en 4 steuntjes bestellen.

Ik hoor het graag.

G Bekkers
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Dealerprijzen

Bericht door Harry 341 »

Heb even een oude opgemeten,rubber is 17mm. de draadeindjes 12 mm.
grtz.Harry
Bijlagen
Kopie van rood en blauw.JPG
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Dealerprijzen

Bericht door Roger B. (11)61 »

De dealer waar ik voor "originalteile" ging was zo aardig mij erop te wijzen dat die rubbers aso-duur zijn en dat die van de motorbeschermplaat ook passen en stukken goedkoper zijn.....
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie