Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

motorvoorverwarmer

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
marcel 415
Berichten: 1222
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:28
Locatie: grunniggerlaand

motorvoorverwarmer

Bericht door marcel 415 »

hallo weetjewellers ik had een vraagje omtrend de motorvoorverwarmer( eberspacer).
hij deed het niet.maar wat schetst mn verbazing gistermorgen ik zet de bus naar buiten .komt er opeens rook voor onder de motorkap weg( niet door het uitlaatje.)ik rook verder niks speciaals ofzo gewoon diesellucht.ik ben gewoon gaan ryden en binnen tien minuten was ie warm lekkere warme lucht uit de kachel en motor idem dito. ,smiddags het zelfde en vandaag ook weer een gebrom en gerook voor weg en op tyd warme lucht.

kan dat komen dat ik mn kachel nu op stand 2 heb staan en op rood warme lucht??dat daarom de eberspacer nu opeens aangaat?voor die tyd had ik gewoon kachel op 1 en wachten tot motortemperatuur wat warmer werd en dan zette ik hem harder.want eerder wou niet kwam koude lucht.dus nu mn vraag :yes werkt ie op de kachel??? of gaat ie gewoon standaard aan bij het starten.

alvast bedankt.
Groetjes Marcel 415

Afbeelding
Gebruikersavatar
sgsdebruijn
Berichten: 4379
Lid geworden op: 22 okt 2008, 11:15
Locatie: in de Hoeksche Waard

Re: motorvoorverwarmer

Bericht door sgsdebruijn »

apart, vandaag is het juist wat warmer als de afgelopen week, neem aan dat je toen wel hebt gereden?
Denk niet dat de kachelbediening hem aangestuurd
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
Gebruikersavatar
marcel 415
Berichten: 1222
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:28
Locatie: grunniggerlaand

Re: motorvoorverwarmer

Bericht door marcel 415 »

sgsdebruijn schreef:apart, vandaag is het juist wat warmer als de afgelopen week, neem aan dat je toen wel hebt gereden?
Denk niet dat de kachelbediening hem aangestuurd
ik heb de hele week gereden.
ik vond het ook al raar.
Groetjes Marcel 415

Afbeelding
Plaats reactie