Blanke lak van polyester hefdak T4 2,5 TDI 2000 bladert hier en daar een beetje af.
Kan ik - in het voorjaar ( 15 a 20 gr ) - deze blanke lak zelf met een rolletje opbrengen nadat het dak licht geschuurd is of moet het dak toch door een vakman gespoten worden?
Tevens zitten er in het dak 2 ronde gaten van ca. 12 cm. doorsnee, die van boven zijn afgeplakt met 2 doorschijnende kunstof plaatjes. ( Was schijnbaar in Frankrijk verplicht i.v.m. toevoer frisse lucht )
Op het bed zijn van binnenuit de sterren zichtbaar. Dit mag doorzichtig blijven maar ik wil eigenlijk van de opgeplakte plaatjes af. Heeft iemand een idee en heeft iemand ervaring met de blanke lak op het hefdak?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Hefdak
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: Hefdak
Kun je eens wat foto's plaatsen?
Dak zou ik niet met een roller doen, voorbewerken wel zelf doen, scheelt kosten.
Gespoten is een strakkere afwerking dan met een rollertje..
Dak zou ik niet met een roller doen, voorbewerken wel zelf doen, scheelt kosten.
Gespoten is een strakkere afwerking dan met een rollertje..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Re: Hefdak
is bij die ronde gaten iets te doen met ruitenrubbers? rubber wat ze gebruiken voor een raam dat niet gelijmd zit, bijv. zoals het raam in het tussenschot. zo werden vroeger alle ramen geplaatst. maar 12cm is erg klein, weet niet of dat gaat??
hoever zitten deze gaten uit elkaar? misschien een foto erbij doen... een idee om een dakraam te plaatsen waarmee deze 2 gaten vervallen?? naar buiten kijken als je zelf hoog en droog ligt dat heeft in ieder geval wel wat, dus ik zou ze ook niet helemaal wegwerken.

hoever zitten deze gaten uit elkaar? misschien een foto erbij doen... een idee om een dakraam te plaatsen waarmee deze 2 gaten vervallen?? naar buiten kijken als je zelf hoog en droog ligt dat heeft in ieder geval wel wat, dus ik zou ze ook niet helemaal wegwerken.