Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuwe T5 besteld en inmiddels binnen!!

vragen over de T5
Plaats reactie
Klompkeman
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 mei 2007, 19:22
Locatie: Noardburgum

Nieuwe T5 besteld en inmiddels binnen!!

Bericht door Klompkeman »

Eerst even voorstellen aan de rest van dit forum, Ondernemer in de afbouw, en altijd Mercedes sprinter gereden. Nu heb ik dus een een T5 besteld, 31-03-2007 en 9 mei stond ie al bij de dealer. Nu nog wat ditjes en datjes zoals trekhaak, dubbele cabine, etc.. Wat mij het meest zal benieuwen is wat het verschil zal zijn met de sprinter, ik heb natuurlijk proef gereden in de T5. Alleen was dat een lichte versie, ik heb zelf een 130 pk besteld, reflex silver metallic, 60 jaar uitvoering met airco, cruise control, elektrisch pakket, en slecht weer pakket. Ik heb alleen de bumpers niet in kleur laten spuiten, vond het zwarte in combinatie met de donkere glaslook panelen wel mooi staan.
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Welkom Klompkeman ! 31/3 besteld en 9 mei bij de dealer, dat is inderdaad snel ! Wie bouwt de dubbele cabine in ? Daar staat bij Pon momenteel 5 weken voor namelijk :ie

De mijne is 9 maart besteld en drie weken geleden bij Pon binnengekomen, maar vooralsnog niet omgebouwd......
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
azzie
Berichten: 335
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:00
Locatie: RoseValley

Bericht door azzie »

welkom klompkeman
dat is idd vrij snel nu hopen dat de rest ook zo snel gaat

heb nu een t4 en zit ook in de afbouw en wil toch ook graag een t5 :)
Klompkeman
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 mei 2007, 19:22
Locatie: Noardburgum

Bericht door Klompkeman »

Schildertje schreef:Welkom Klompkeman ! 31/3 besteld en 9 mei bij de dealer, dat is inderdaad snel ! Wie bouwt de dubbele cabine in ? Daar staat bij Pon momenteel 5 weken voor namelijk :ie

De mijne is 9 maart besteld en drie weken geleden bij Pon binnengekomen, maar vooralsnog niet omgebouwd......
Volgens de dealer (van den brug in Drachten) gebeurt dit door jos visser carrosserie. Wel bekend in friesland, ze bouwen daar ook T5 om tot ziekenauto`s.Nog 14 dagen en ik kan hem ophalen :)
http://www.josvisserkarrosserie.nl/
Laatst gewijzigd door Klompkeman op 16 mei 2007, 02:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Klompkeman
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 mei 2007, 19:22
Locatie: Noardburgum

Bericht door Klompkeman »

azzie schreef:welkom klompkeman
dat is idd vrij snel nu hopen dat de rest ook zo snel gaat

heb nu een t4 en zit ook in de afbouw en wil toch ook graag een t5 :)
Ik heb vaak met afgunst naar een t5 gekeken als ik er eentje zag rijden, nu wordt het dan toch realiteit, en genieten!!
Gebruikersavatar
Evert-Jan (T5 180)
Berichten: 299
Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:55
Locatie: Gelderland

Bericht door Evert-Jan (T5 180) »

Hard werken verdiend een echte mooie auto :gekte :gekte Volkswagen wie anders :happy :happy

Veel plezier met je T5
Evert-Jan (voorheen T5 180)
Plaats reactie