Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
bpm vraag
Re: bpm vraag
Dat is afhankelijk van de oorspronkelijke cataloguswaarde en de leeftijd.
>>Hulpmiddel voor het berekenen<<
>>Hulpmiddel voor het berekenen<<
Laatst gewijzigd door DNS op 21 apr 2013, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Dennis
97'er 2.5 B/LPG Surf-Camper (Rode) en 96'er 2.5 TDI Surf-Bus (Blauwe)
en is dat te berekenen als ik vanuit ga t4 bouwjaar 2000 2.5 d kan dat
Heb net het rekenhulpje in mijn vorige post geplaatst.
Groeten, Dennis
Voor een schatting van de basisprijs van je auto kan je de AutoTelex gebruiken.
Het eerste deel is gratis (basis), de rest moet je voor betalen. Daar kan je de opties invullen (en kan je de uitkomst gebruiken voor BPM aagifte)
Het eerste deel is gratis (basis), de rest moet je voor betalen. Daar kan je de opties invullen (en kan je de uitkomst gebruiken voor BPM aagifte)
Groeten, Dennis
dat doen ze bij de belastingdienst na het omkeuren,ik vertel het morgen wel.
De mijne mag morgenochtend ter keuring verschijnen.
De mijne mag morgenochtend ter keuring verschijnen.
Dat doen ze inderdaad bij de belastingdienst/douane...
... maar pas nadat jij (voor Jan met de korte achternaam) het complete formulier hebt ingevuld en alles uitgerekend hebt.
... maar pas nadat jij (voor Jan met de korte achternaam) het complete formulier hebt ingevuld en alles uitgerekend hebt.
Groeten, Dennis
is het toch weer goedkoper hier auto van 10 jaar en ouder gratis omkeuring
is het toch weer goedkoper hier auto van 10 jaar en ouder gratis omkeuring
Volgens mij wel een van de weinige dingen die daar goedkoper zijn...daimen schreef:is het toch weer goedkoper hier auto van 10 jaar en ouder gratis omkeuring
Groeten, Dennis
nee hoor zo betalen wij geen verplichte ziektenkosten,loonbelasting is lager,loon ligt keer zo hoog,geen stresh,350 euro wegen belasting per jaar,ontroerend goed is lager,meeste mensen hebben geen binnen plaats van 300m2 maar ongeveer 800 m2,mooie natuur,weinig verkeer,ja wil je nog meer punten hebben,oja schoone lucht dat is onbetaalbaarDNS schreef:Volgens mij wel een van de weinige dingen die daar goedkoper zijn...daimen schreef:is het toch weer goedkoper hier auto van 10 jaar en ouder gratis omkeuring
maar blijf maar mooi in dat rutten land met dat koninglied anders wordt het hier te vol met buitenlanders.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Toch ook fijn, dat ze daar zo goed met buitenlanders overweg kunnen en heerlijk tolerant zijndaimen schreef:nee hoor zo betalen wij geen verplichte ziektenkosten,loonbelasting is lager,loon ligt keer zo hoog,geen stresh,350 euro wegen belasting per jaar,ontroerend goed is lager,meeste mensen hebben geen binnen plaats van 300m2 maar ongeveer 800 m2,mooie natuur,weinig verkeer,ja wil je nog meer punten hebben,oja schoone lucht dat is onbetaalbaarDNS schreef:Volgens mij wel een van de weinige dingen die daar goedkoper zijn...daimen schreef:is het toch weer goedkoper hier auto van 10 jaar en ouder gratis omkeuring
maar blijf maar mooi in dat rutten land met dat koninglied anders wordt het hier te vol met buitenlanders.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
daimen schreef:LDNS schreef:Volgens mij wel een van de weinige dingen die daar goedkoper zijn...daimen schreef:is het toch weer goedkoper hier auto van 10 jaar en ouder gratis omkeuring
nee hoor zo betalen wij geen verplichte ziektenkosten,loonbelasting is lager,loon ligt keer zo hoog,geen stresh,350 euro wegen belasting per jaar,ontroerend goed is lager,meeste mensen hebben geen binnen plaats van 300m2 maar ongeveer 800 m2,mooie natuur,weinig verkeer,ja wil je nog meer punten hebben,oja schoone lucht dat is onbetaalbaar
Je 'vergeet' even te vermelden wat de nieuwprijs van een beetje sportieve middenklasser is en wat het kost om bijv. een 2 jaar oude T5 op je naam te zetten........