Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Yannick
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2013, 21:50

Even voorstellen

Bericht door Yannick »

Hey allemaal!

Helaas heb ik enkele weken geleden afscheid moeten nemen van mijn vader. Hij reed 15 jaar trots rond in een witte T4 Transporter.
Mede vanwege het feit dat deze auto zo speciaal was voor mijn vader, en de herinneringen die ik bij de auto heb, heb ik de beslissing genomen om mijn oude auto weg te doen, en de T4 over te nemen.

Helaas is onderhoud er de laatste tijd bij in geschoten, en de bus begint flink te roesten. Daarnaast is er binnen korte tijd 3 keer schade gereden door anderen. Er is een gemeentewerkers busje achter op geklapt, een aanrijding als gevolg van een 80-plusser die een stoplicht over het hoofd zag, en als klap op de vuurpijl reed m'n broertje met de bus langs een scharnier van een grote vuilcontainer.
Ondanks de slechte cosmetische staat loopt het ding na 302k op de teller nog steeds als een zonnetje.
Ik hoop dat ik van dit forum de nodige kennis (en hopelijk heel wat tips =D) weet te bemachtigen om de bus weer in zijn oude glorie te herstellen.

Met vriendelijke groet,

Yannick.

P.s. ik heb helaas geen fotootje beschikbaar op 't moment, zal er binnenkort een paar maken.
Gebruikersavatar
WouterW
Berichten: 489
Lid geworden op: 20 nov 2010, 09:55
Locatie: Achterhoek regio Zutphen

Re: Even voorstellen

Bericht door WouterW »

Hey Yannick, welkom op dit mooie forum :wjw . Denk dat je hier alle info kunt gaan vinden om die witte T4 weer tip-top te krijgen. :driveT4
Grt Wouter
T5 2.5 AXD 2004 503.000 000km
ronald tdi
Berichten: 1627
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:22

Re: Even voorstellen

Bericht door ronald tdi »

:zwaai Yannick, welkom hier...

Ja ech wel, je gaat die weer helemaal top krijgen, zeker als het aan de forumleden ligt. :toppie
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: Even voorstellen

Bericht door Peter 887 »

Welkom bij :wjw
Misschien wil je nog verder kennis maken met andere weetjewellers
dan is onderstaande een mooie gelegenheid.
Misschien tot de 19e :zwaai
viewtopic.php?f=9&t=44122" onclick="window.open(this.href);return false;
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
Gebruikersavatar
Icebox
Berichten: 891
Lid geworden op: 09 mei 2011, 13:02
Locatie: Halfweg

Re: Even voorstellen

Bericht door Icebox »

Hallo,

Bij mij hetzelfde geval. Inmiddels rij ik er alweer 3,5 jaar en ruim 60.000 km in. Een mooiere herinnering kan ik me niet meer wensen.

:driveT4
Plaats reactie