Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

20 lampjes wisselen

vragen over de T4
Plaats reactie
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

20 lampjes wisselen

Bericht door Harry 341 »

Zo,vandaag even een kl...klusje gedaan...van de 20 lampjes in de angel eyes waren er nu 18 stuk...
Even "lekker" wezen priegelen... :gif :muur
Bijlagen
IMG_1422.JPG
IMG_1421.JPG
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
J.F.A.
Berichten: 591
Lid geworden op: 20 jul 2009, 10:44

Re: 20 lampjes wisselen

Bericht door J.F.A. »

Hoi Harry.

Heb ook het probleem van de lampjes. Welke heb je er nu in gezet ??? en de kleur ?? Is het nu wit of weer enigszins beige/wit.

Fred
T4 EXCLUSIVE 2001 TDI 150 PK Met een beetje tolerantie is het altijd vakantie
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: 20 lampjes wisselen

Bericht door Harry 341 »

Er zat 1.2 watt in,nu 2 watt..is wel wat feller..maar niet echt wit.T5 steeklampjes van Philips...8,75 de 10..
grt.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Tonnie 483
Berichten: 100
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:31
Contacteer:

Re: 20 lampjes wisselen

Bericht door Tonnie 483 »

Hoi Harry ,heb ze ook pas voor de derde keer vervangen ,maar nu met smd leds die aan beide kanten zitten ,zodat ze in de ring naar beide kanten schijnen ,super wit .
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: 20 lampjes wisselen

Bericht door Harry 341 »

Tonnie 483 schreef:Hoi Harry ,heb ze ook pas voor de derde keer vervangen ,maar nu met smd leds die aan beide kanten zitten ,zodat ze in de ring naar beide kanten schijnen ,super wit .
Tonnie,passen die in de bestaande fittingen?
Of moest je de boel ombouwen?
Grt Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Tonnie 483
Berichten: 100
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:31
Contacteer:

Re: 20 lampjes wisselen

Bericht door Tonnie 483 »

Hoi harry,de lampjes zijn ook t5 aan sluiting en passen in de bestaande gaten ,alleen rekening houden met aansluiten op de stekker,want je moet de + wel op de + aansluiten ,geeft echt mooi licht . Ik heb ze via e bay besteld .zal ik de link door mailen.
Gr
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10830
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: 20 lampjes wisselen

Bericht door Pascal-141 »

Tonnie 483 schreef:,heb ze ook pas voor de derde keer vervangen ,.

Gaan die lampjes uit die Angel Eyes bij jullie dan zo vaak kapot ? :groteogen

Ik heb ze er bij mij al meer dan 3 jaar inzitten , en heb nog geen enkel lampje kapot gehad ...
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Gebruikersavatar
J.F.A.
Berichten: 591
Lid geworden op: 20 jul 2009, 10:44

Re: 20 lampjes wisselen

Bericht door J.F.A. »

Tonnie 483 schreef:Hoi harry,de lampjes zijn ook t5 aan sluiting en passen in de bestaande gaten ,alleen rekening houden met aansluiten op de stekker,want je moet de + wel op de + aansluiten ,geeft echt mooi licht . Ik heb ze via e bay besteld .zal ik de link door mailen.
Gr
Ja graag. dan kunnen we eens gaan zoeken

Fred
:gekte
T4 EXCLUSIVE 2001 TDI 150 PK Met een beetje tolerantie is het altijd vakantie
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33895
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: 20 lampjes wisselen

Bericht door Multivan Generation »

Bespaar je de moeite met de led's..
De meeste led's met die fitting (T5) kunnen niet echt een hogere spanning als 12 Volt aan,
dus de boordspanning van 13,8 V zal de levensduur drastisch bekorten.
Pascal-141 schreef:Gaan die lampjes uit die Angel Eyes bij jullie dan zo vaak kapot ? :groteogen

Ik heb ze er bij mij al meer dan 3 jaar inzitten , en heb nog geen enkel lampje kapot gehad ...
Ja, zo kan ik het ook, de lampen gemonteerd en er vervolgens, door de uitzoek op de oprit, maar weinig mee rijden :gekte :zwaai :bifun
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Tonnie 483
Berichten: 100
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:31
Contacteer:

Re: 20 lampjes wisselen

Bericht door Tonnie 483 »

Ik heb ze via onderstaande link besteld,had ze binnen 10 dagen thuis .
http://www.ebay.nl/itm/20-SMD-LED-T5-WH ... 0625118088" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: 20 lampjes wisselen

Bericht door Harry 341 »

Tonnie 483 schreef:Hoi harry,de lampjes zijn ook t5 aan sluiting en passen in de bestaande gaten ,alleen rekening houden met aansluiten op de stekker,want je moet de + wel op de + aansluiten ,geeft echt mooi licht . Ik heb ze via e bay besteld .zal ik de link door mailen.
Gr
Bedankt Tonnie,ik heb ze besteld...en bij het monteren (op tafel) heb ik er een accu bij staan,dus ik kan meteen zien of ze goed + aan + staan
Grt Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Plaats reactie