Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

even een leek voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Tokojomi
Berichten: 32
Lid geworden op: 02 nov 2013, 13:25

even een leek voorstellen

Bericht door Tokojomi »

Hallo allemaal,
Ik ben Koos en sinds augustus bezitter van een 2,5 td, t4 uit 1999. Deze bus ben ik aan het verbouwen naar camperbus. Nou ben ik een top "macgiver" maar geen expert automonteur vandaar ik lid ben geworden van weetjewel.nl. Met sommige heb ik kennis mogen maken. Heb hier en daar spullen gekocht. Ik ben jaren geleden begonnen met een oude ford transit nugget. Door deze in 2 jaar te verbeteren kon ik de ford mwt winst verkopen om een ford transit te kopen met verhoogt dak. Ook deze weer na verbeteringen na 1,5 jaar met winst verkocht. Toen een grote ducato zelfbouw camperbus gekocht ook deze na 2 jaar met winst verkocht tot ik eindelijk een vw bus kon kopen. Niet compleet maar daar ga ik aan werken. Helaas heb ik niet heel veel tijd om aan de bus te werken maar hoop voor de zomer klaar te zijn. Het klapdak is klaar, de voorzijde is klaar, heb nog wat problemen met de afstandsbediening/alarm die aan en uitgaat wanneer die wilt. Dat moet wachten want heb hier geen kaas van gegeven. Ook de luchtmassameter werkte niet naar behoren maar dat is opgelost. Als ik een accu voor onder de voorstoel kan vinden dan kan ik aan de electra beginnen. Omdat ik een linker en rechter schuifdeur heb is het monteren van de afvoer voor de kachel nog een uitdaging. Zoals ook de aankleding. Ik dacht voor zo'n populaire bus moet nog alles te koop te zijn op de tweedehandsmarkt maar dat blijkt dus moeilijk te zijn. Dus de aankleding zal zelffabricage worden. Alle tips zijn welkom.
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: even een leek voorstellen

Bericht door matje86 »

Weet je welkom bij :wjw
met mij heb je al kennis gemaakt , de rest komt vanzelf
eletrische gedeete Oskar of Peter multivan
sommige onderdeeltjes gewoon ff vragen :mail Pascal in heist op den berg Belgie heeft div t4 jes in zijn tuin staan :knipoog AfbeeldingAfbeelding
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: even een leek voorstellen

Bericht door Peter 887 »

Welkom bij :wjw
Misschien wil je nog verder kennis maken met andere weetjewellers
dan is onderstaande een mooie gelegenheid.
Misschien tot de 19e :zwaai
viewtopic.php?f=9&t=44122" onclick="window.open(this.href);return false;
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
Plaats reactie