Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

geen contact meer

vragen over de T4
Plaats reactie
VWCamper
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jun 2012, 14:33

geen contact meer

Bericht door VWCamper »

Beste mensen, ik heb sinds gisteren een probleem met mijn vw camper T4 en wel het volgende, ik heb deze camper ongeveer vier weken geleden in de garage gezet en nu wilde ik hem gisteren starten en er gebeurde helemaal niets meer, ik bedoeel ik stop de sleutel in het contact slot en helemaal niets geen enkel lampje op het dashboard en uiteraard niet te starten. de accu is goed de radio verlichting alles werkt alles wat niet via het contact loopt werkt. verder hoor ik wel een of meerdere relais inschakelen. ik heb al het verhaal over het contactblokje gevonden en ook al bij mijn bus gekeken maar daar kan ik het niet vinden het contactslot is geheel van aluminium met aan de onderkant een stekkerblokje dat stekkerblokje kun je er aftrekken maar dan blijft een geheel aluminium huis over zijn er nog mensen met ideen ??
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10830
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: geen contact meer

Bericht door Pascal-141 »

VWCamper schreef:Beste mensen, ik heb sinds gisteren een probleem met mijn vw camper T4 en wel het volgende, ik heb deze camper ongeveer vier weken geleden in de garage gezet en nu wilde ik hem gisteren starten en er gebeurde helemaal niets meer, ik bedoeel ik stop de sleutel in het contact slot en helemaal niets geen enkel lampje op het dashboard en uiteraard niet te starten. de accu is goed de radio verlichting alles werkt alles wat niet via het contact loopt werkt. verder hoor ik wel een of meerdere relais inschakelen. ik heb al het verhaal over het contactblokje gevonden en ook al bij mijn bus gekeken maar daar kan ik het niet vinden het contactslot is geheel van aluminium met aan de onderkant een stekkerblokje dat stekkerblokje kun je er aftrekken maar dan blijft een geheel aluminium huis over zijn er nog mensen met ideen ??
Dat contactblokje zit er altijd.
de stekker die je hebt uitgetrokken zat in het contactblokje...
Even beter kijken , desnoods met een lamp en een spiegeltje er bij
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33895
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: geen contact meer

Bericht door Multivan Generation »

Is het al gelukt?

Groeten Peter
Plaats reactie