Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Esther & Jack stellen zich voor

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zonneschijn
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 aug 2014, 11:45

Esther & Jack stellen zich voor

Bericht door Zonneschijn »

Hallo VW T4,5,6 enz. fans!

Ik had me nog niet voorgesteld ... Esther is mijn naam, ik ben kunstschilderes (in de ruimste zin van het woord) en sinds een maand of 3 heb ik een grote rode verlengde T5 van 10 jaar oud met wimpers en luisterend naar de naam Jack (alhoewel Rose beter zou passen) . Mijn kleine Hyundai i10 (genaamd Kareltje) is er voor ingeruild en nu ben ik net Tina Trucker. Alhoewel een paar rijlesjes om met die verlengde versie om te gaan geen kwaad zouden kunnen ... want het gemeente paaltje gaf echt niet mee bij mijn rechter achter spatbord.
Gelukkig heb ik al even kennis kunnen maken met een paar van jullie, met heel handige (maar ook heel technische) info mbt winterbanden en mogelijke zwakke plekken van de T5.
Gelukkig werden de kapotte turbo en motordraagarm (of hoe heet zoiets) binnen de garantie gerepareerd.
Helaas ben ik nu dan op zoek naar een nieuw scherm voor mijn Caliber MCD 893 navigatiesysteem (touchscreen doet het niet meer), of een goede gebruikte? Of een nieuwe versie? Iemand?
Deze bus zal niet alleen privé gebruikt gaan worden, maar ook voor mijn werk en onze familievakanties met de kids, vandaar de 2,5 liter versie van de motor.
Het is een geweldig stoere bus, maar zuipt als een Hummer ben ik ook wel achter gekomen (korte afstanden he ...).
Blij dat ik dit forum ben tegengekomen en al de nodige gave versies van jullie bussen heb mogen aanschouwen. Ik snuffel vrolijk verder en hoop nog vaak jullie fotos en verhalen te kunnen vernemen. In ieder geval dank voor jullie info tot nu toe! Groeten van Esther en Jack
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: Esther & Jack stellen zich voor

Bericht door matje86 »

weetjewelkom zonneschijntje met aanhang :knipoog mocht je 18 januari niks om handen hebben
wij zitten met zen alle aan de hamburgers in de kantine van camping de vlinderhoeve
Bijlagen
kaartje_nieuwjaarsmeeting_2015.jpg
kaartje_nieuwjaarsmeeting_2015.jpg (49.6 KiB) 644 keer bekeken
2013-01-20 13.33.34.jpg
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Plaats reactie