Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Luifel aan t5 multivan met reimo slaaphefdak?
Luifel aan t5 multivan met reimo slaaphefdak?
Iemand ervaring met het gebruik van een (cassette)luifel bij een t5 multivan met reimo slaaphefdak? Ik denk zelf aan een Fiamma, maar hoe monteer je die? De dakrails zijn uiteraard verdwenen bij het plaatsen van het slaaphefdak...
Re: Luifel aan t5 multivan met reimo slaaphefdak?
hey frank ,
voor de fiamma luifel heb je verschillende soorten adapter kits al naar gelang je wagen , voor een reimo dak kan ik niet dadelijk iets vinden maar dit zal ook wel bestaan .
bij een California staan deze adapters vast in de rail aan de zijkant en boven aan de schaar van je hefdak
voor de fiamma luifel heb je verschillende soorten adapter kits al naar gelang je wagen , voor een reimo dak kan ik niet dadelijk iets vinden maar dit zal ook wel bestaan .
bij een California staan deze adapters vast in de rail aan de zijkant en boven aan de schaar van je hefdak
Hallo Frank,
Ik zelf met een met Reimo Hübdach en een Fiamma F 45 gemonteerd.
De luifel kwam van een T3 af, dus ik moest ook andere steunen hebben.
Deze kan je eenvoudig bestellen op http://www.fiammastore.nl.
Daar staat een catalogus die je kan downloaden en de adapter set vinden die benodigd is.
Montage is eenvoudig, uitmeten, gaten boren, blindmoeren poppen, en steunen vastschroeven.
Steunen kosten ca. €45,-
Afgelopen winter de luifel in de kleur laten spuiten, dus nu ziet heter helemaal super uit
Grüsse Fred
Blue Star Bulli XXL
Ik zelf met een met Reimo Hübdach en een Fiamma F 45 gemonteerd.
De luifel kwam van een T3 af, dus ik moest ook andere steunen hebben.
Deze kan je eenvoudig bestellen op http://www.fiammastore.nl.
Daar staat een catalogus die je kan downloaden en de adapter set vinden die benodigd is.
Montage is eenvoudig, uitmeten, gaten boren, blindmoeren poppen, en steunen vastschroeven.
Steunen kosten ca. €45,-
Afgelopen winter de luifel in de kleur laten spuiten, dus nu ziet heter helemaal super uit
Grüsse Fred
Blue Star Bulli XXL
No road ? Not a problem !
Dank! Intussen een fiamma f45s gemonteerd. Afgelopen weken in noord spanje gebivakkeerd, prima bevallen. Zowel bij zon als bij regen (niet voor niets zo groen daar...)