Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Contactslot uit elkaar

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Franz
Berichten: 177
Lid geworden op: 04 aug 2018, 14:26
Locatie: Beverwijk

Contactslot uit elkaar

Bericht door Franz »

Goedendag, ik heb problemen met het contactslot. Nu heb ik hier diverse tips gehad en een verwijzing naar wiki. Maar hier kan ik nergens vinden om het contactslot zelf uit elkaar te halen om te reinigen. Hij komt namelijk niet terug bij het uithalen van de sleutel. Ik heb het slot eral uit. Maar verder dan op de foto staat kom ik niet. Valt hij wel verder uit elkaar te halen? Of kan ik met de nr's die erop staan beter een nieuwe bestellen?
Frans
Bijlagen
15817034784757953346912535063813.jpg
T4 2002 2.5 TDI ajt gechipt naar 135 pk.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33896
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Contactslot uit elkaar

Bericht door Multivan Generation »

Snip schreef: 14 feb 2020, 19:08 Goedendag, ik heb problemen met het contactslot. Nu heb ik hier diverse tips gehad en een verwijzing naar wiki. Maar hier kan ik nergens vinden om het contactslot zelf uit elkaar te halen om te reinigen. Hij komt namelijk niet terug bij het uithalen van de sleutel. Ik heb het slot eral uit. Maar verder dan op de foto staat kom ik niet. Valt hij wel verder uit elkaar te halen? Of kan ik met de nr's die erop staan beter een nieuwe bestellen?
Frans
Je kunt niet verder.
zie hier voor nummer..
En als je de sleutelkaart nog bij je auto hebt, of met je chassisnummer langs de dealer gaat,
dan kunnen ze hem op sleutel na-bestellen zodat hij passend is op je huidige sleutel.

https://volkswagen.7zap.com/de/rdw/tran ... 05-905080/

groetjes Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Franz
Berichten: 177
Lid geworden op: 04 aug 2018, 14:26
Locatie: Beverwijk

Re: Contactslot uit elkaar

Bericht door Franz »

Dank je wel voor je reactie. Duidelijk. Dat word dus bij de dealer een nieuwe bestellen.
T4 2002 2.5 TDI ajt gechipt naar 135 pk.
Plaats reactie