Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Lekkage rechts achterin
Lekkage rechts achterin
In mijn verlengde T4 Westfalia met hoog dak uit 1993 heb ik rechts achterin een kleine lekkage. Het druppelt heel langzaam. Zie foto. Kan er maar niet achter komen waar hw vandaan komt. Heeft er iemand een idee?
T4 Westfalia 1993
Re: Lekkage rechts achterin
Dag Romo,
controleer visueel even de zwarte kit tussen de koets en het hoogdak. Deze kit kan wel gaan versterven met de leeftijd, wat kan dan van overal komen en bijvoorbeeld boven de hemelbekleding naar achter druppelen...
grtz
Bart
controleer visueel even de zwarte kit tussen de koets en het hoogdak. Deze kit kan wel gaan versterven met de leeftijd, wat kan dan van overal komen en bijvoorbeeld boven de hemelbekleding naar achter druppelen...
grtz
Bart
Dank Bart en als het daar lekt welke kit dien ik dan te gebruiken om het te dichten?
T4 Westfalia 1993
- Multivan Generation
- Contacteer:
Je kunt daar prima dakaseal 8936 van dekalin voor gebruiken, of een vergelijkbaar product van sika, den braven, tec7 of soudal.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Heb mijn naden bijgewerkt met zwarte Sicaflex 221.
Boven de achterklep zitten aan weerskanten rubberen blokken in het dak. Deze kunnen ook niet goed afsluiten. Deze blokken zijn in tegenstelling met een hefdak niet eruit te halen omdat ze onder het dak doorlopen. Even goed schoonmaken en opnieuw afkitten.
Home is where the Van is.
Volkswagen California Club 1994
Volkswagen California Club 1994
Inmiddels naar aanleiding van jullie tips de oude kitlaag rondom het dak verwijderd en helemaal rondom opnieuw afgekit. Het resultaat is top. Inmiddels een paar zware regenbuien gehad en nog steeds kurkdroog achterin. Top.
T4 Westfalia 1993
Mooi dat het opgelost is! Dank voor de terugkoppeling.
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver