Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Keukentje
-
Keukentje
Hoewel het niet in de buurt van al die mooie voorbeelden op het forum, toch een plaatje van ons ‘doe het zelf’ keukentje.
- Mickel Moen
- Contacteer:
Re: Keukentje
Op het bovenste plaatje zie ik, dat er een blad over het wasbakken schuift. Dat is handig, dan kun je dat blad ook als tafel gebruiken. Zo gebruiken wij ons keukentje ook als tafel.
Wat ik mis is het kooktoestel.
Wat ik mis is het kooktoestel.
-
Die zit erachter en kun je idd op het schuifblad zetten.
erop zetten zou dat voldoen aan de eis van 'vast ingebouwde kookgelegenheid' ?
Groet, Ronald
Welk merk kooktoestel is dat?
Die heb ik nog niet gezien!
Die heb ik nog niet gezien!
zoiets? https://www.wilderness-cooking.nl/outwe ... -trio.html
Brander heeft geen thermokoppel, gebruik ik persoonlijk niet in de camper zonder deze veiligheid.
Brander heeft geen thermokoppel, gebruik ik persoonlijk niet in de camper zonder deze veiligheid.
Groet, Ronald
Mooi strak keukenblokje maar ik snap nog niet helemaal hoe het in elkaar steekt.
Waar is op de tweede en derde foto het schuifblad gebleven?
Wat bedoel je met het kooktoestel erachter? Hangt het dan achter het keukenblok?
Waar heb je de gastank en de watertank zitten en hoe kom je daar bij?
Waar is op de tweede en derde foto het schuifblad gebleven?
Wat bedoel je met het kooktoestel erachter? Hangt het dan achter het keukenblok?
Waar heb je de gastank en de watertank zitten en hoe kom je daar bij?
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
- Mickel Moen
- Contacteer:
Ai, als dat klopt, zou ik daar zeker nog eens naar kijken.SyncRoon schreef: ↑07 mei 2023, 19:51 zoiets? https://www.wilderness-cooking.nl/outwe ... -trio.html
Met al die deuren die open en dicht kunnen, kun je zo hebben, dat de vlam uitwaait. Zonder thermokoppel, blijft dan het gas stromen.
Dergelijke apparaten zijn enkel en alleen bedoeld voor gebruik in de open lucht.
Wat natuurlijk bij een eenvoudige camper ook prima kan.
Wij gebruiken het kooktoestel (met thermokoppel) in de bus alleen voor koken water en koken van rijst, pasta en aardappelen e.d.
De rest doen we buiten op de skottelbraai, welke ook geen thermokoppel heeft. Ook in de winter.
Dat deksel is ook al eens gelanceerd bij mij...... uitgewaaide skottelbraai naast de terrashaardMickel Moen schreef: ↑08 mei 2023, 20:19
De rest doen we buiten op de skottelbraai, welke ook geen thermokoppel heeft. Ook in de winter.
Groet, Ronald
- Mickel Moen
- Contacteer:
-
Sorry, late reactie.
Bedankt voor de tip over de rijdende brandbom ;). Ik hem ook nog een kleiner 1-pitje die wel een beveiliging heeft. Denk dat ik die maar gebruik. Neemt ook minder ruimte in.
Aangaande de vraag waar ik het water etc laat:
Zie foto. Achterkant is toegankelijk. Ben daar nu een afneembaar paneel voor aan het maken met magneetklipjes.
Als Max Verstappen de bocht nemen met een keukentje is ook geen top idee. Laatjes vliegen dan open.
Heb er sluitingen op gezet. Tip: alieexpress. Ziet er netjes uit en werkt prima.
Ik moet nu nog even een stalen frame lassen om hem vast te zetten aan mijn bestuurdersstoel. Het idee van de verrijdbare keuken is handig als je stilstaat. Maar als je rijdt is een rem op de wieltjes niet voldoende .
Bedankt voor de tip over de rijdende brandbom ;). Ik hem ook nog een kleiner 1-pitje die wel een beveiliging heeft. Denk dat ik die maar gebruik. Neemt ook minder ruimte in.
Aangaande de vraag waar ik het water etc laat:
Zie foto. Achterkant is toegankelijk. Ben daar nu een afneembaar paneel voor aan het maken met magneetklipjes.
Als Max Verstappen de bocht nemen met een keukentje is ook geen top idee. Laatjes vliegen dan open.
Heb er sluitingen op gezet. Tip: alieexpress. Ziet er netjes uit en werkt prima.
Ik moet nu nog even een stalen frame lassen om hem vast te zetten aan mijn bestuurdersstoel. Het idee van de verrijdbare keuken is handig als je stilstaat. Maar als je rijdt is een rem op de wieltjes niet voldoende .
Ik gebruikte push-to-open ladegeleiders. Die bleven dicht, ook indien geladen met bestek en zo. Handige dingen.
T4 Multivan 1.9D 1X (omgebouwd tot kampeerauto) - 1994