Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Laadvloer

vragen over de T5
Plaats reactie
Harrr
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2008, 14:06

Laadvloer

Bericht door Harrr »

:yes

a.s dinsdag krijg ik mijn nieuwe t5 (kortewielbasis bestelbus) afgeleverd en kan ik eindelijk met het inrichten van de laadruimte beginnen.
Nu wil ik een laadvloer ( en zijwand bekleding) maken van alu tranenplaat, is er iemand die een mal of een nog niet ingebouwde laadvloer heeft staan zodat ik ff een mal kan overtrekken?
Dat zou mij een hoop gepiel met losse kartonnetje schelen :lach

grtz Harold
olle griese
Berichten: 1489
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:00

Re: Laadvloer

Bericht door olle griese »

Een mal met 4 stukken karton is zo gemaakt maar ben je niet bang dat je erg veel lawaai en resonantie krijgt met dat traanplaat?
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: Laadvloer

Bericht door painter »

Harrr schreef::yes

a.s dinsdag krijg ik mijn nieuwe t5 (kortewielbasis bestelbus) afgeleverd en kan ik eindelijk met het inrichten van de laadruimte beginnen.
Nu wil ik een laadvloer ( en zijwand bekleding) maken van alu tranenplaat, is er iemand die een mal of een nog niet ingebouwde laadvloer heeft staan zodat ik ff een mal kan overtrekken?
Dat zou mij een hoop gepiel met losse kartonnetje schelen :lach

grtz Harold

Ik heb in mijn loods nog een paar (nieuwe) invulschotten (wat een woord) liggen.
Ze zijn nooit gebruikt (klep / schuifdeur / en de zijkanten).
http://www.mijnalbum.nl/Album=6GSEH33M

Je mag ze af komen halen, tegen een bossie bloemen.
Kan je gelijk je vloer aftekenen, aangezien mijn vloer los ligt.
info@andreygosse.nl
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
BigRuud
Berichten: 486
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:49
Locatie: Fryslan

Re: Laadvloer

Bericht door BigRuud »

Loods???? hahaha dat is gewoon bij je dochter op haar slaapkamer. :lach :lach :lach
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: Laadvloer

Bericht door painter »

BigRuud schreef:Loods???? hahaha dat is gewoon bij je dochter op haar slaapkamer. :lach :lach :lach
Hee Ruud, hebben ze je weer opgegraven.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
BigRuud
Berichten: 486
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:49
Locatie: Fryslan

Re: Laadvloer

Bericht door BigRuud »

Ja beste vriend Painter ik ben er weer. Door die koude winters hier in friesland konden we niet internetten en kon ik zodoende ook niet met de bus aan het werk. Ik mag nu van mijn vrouw elke dag 10 minuten interenetten, dit i.v.m mijn terugval in mijn internetverslaving. Ik probeer natuurlijk in die 10 minuten zoveel mogelijk goede en concrete antwoorden en commentaren te geven op de vragen van mijn zeer gewaardeerde mede weetjewellers, oei!!! ik moet opschieten, ik mag nog 2,5 minuut en moet nog vele vragen beantwoorden, anders staat vaniac er zo alleen voor, en 2 weten meer dan 1 natuurijk. latersssssssssssssss :lach :lach :lach
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
Gebruikersavatar
Rob RD
Berichten: 166
Lid geworden op: 22 jan 2007, 20:30
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Re: Laadvloer

Bericht door Rob RD »

Als er echt niemand een tekeningetje / malletje heeft moet ik maar effe. Ik heb 'm nét volgegooid met autovoorraad, maar er moet nog tapijt in dus hij moet nog open. De uitsniselen van het tapijt zou een mooie mal zijn (opvouwbaar) :knipoog
Das Auto
vaniac
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:33

Re: Laadvloer

Bericht door vaniac »

BigRuud schreef:Ja beste vriend Painter ik ben er weer. Door die koude winters hier in friesland konden we niet internetten en kon ik zodoende ook niet met de bus aan het werk. Ik mag nu van mijn vrouw elke dag 10 minuten interenetten, dit i.v.m mijn terugval in mijn internetverslaving. Ik probeer natuurlijk in die 10 minuten zoveel mogelijk goede en concrete antwoorden en commentaren te geven op de vragen van mijn zeer gewaardeerde mede weetjewellers, oei!!! ik moet opschieten, ik mag nog 2,5 minuut en moet nog vele vragen beantwoorden, anders staat vaniac er zo alleen voor, en 2 weten meer dan 1 natuurijk. latersssssssssssssss :lach :lach :lach
.

Ha die Ruud, fijn om je weer eens in ons midden te hebben en dat je op therapeutische basis ook even mag internetten. Veel sterkte met je terugkeer in de maatschappij :sjaal :sjaal :sjaal
Harrr
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2008, 14:06

Re: Laadvloer

Bericht door Harrr »

Painter bedankt voor je reactie :toppie
Ik heb je een mailtje gestuurd, als het kan in ieder geval na dinsdag afspreken!
Kan ik tenminste meteen een stukkie in me nieuwe :ikrij
grtz
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: Laadvloer

Bericht door painter »

Harrr schreef:Painter bedankt voor je reactie :toppie
Ik heb je een mailtje gestuurd, als het kan in ieder geval na dinsdag afspreken!
Kan ik tenminste meteen een stukkie in me nieuwe :ikrij
grtz
Is goed, ik hoor het wel.
Je weet waar ik woon, neem ik aan???
Kijk maar even links in de balk (Monaco) :bifun :bifun :bifun :bifun
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Plaats reactie