Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Voorstellen Hugo

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Tricolore
Berichten: 205
Lid geworden op: 10 aug 2020, 23:58

Re: Voorstellen Hugo

Bericht door Tricolore »

Wat staat ie er mooi bij zo hè ? Hoe gaat het *kuch* met je rug ? :lach

Voelde je het direct toen je naar de 20" ging vwb minder demping door de banden ? Heb je toevasllig wat foto's van hoe je schroeset/veren gemonteerd zitten ?
Gebruikersavatar
hugopoley
Berichten: 335
Lid geworden op: 18 okt 2018, 14:54
Locatie: Zeeland

Re: Voorstellen Hugo

Bericht door hugopoley »

Tricolore schreef: 01 sep 2020, 11:34 Wat staat ie er mooi bij zo hè ? Hoe gaat het *kuch* met je rug ? :lach

Voelde je het direct toen je naar de 20" ging vwb minder demping door de banden ? Heb je toevasllig wat foto's van hoe je schroeset/veren gemonteerd zitten ?
Thanks. De rug gaat eerlijk gezegd niet goed, maar met rijden gelukkig geen last van.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik verwachte dat hij stugger zou zijn met een lagere band, heb het idee dat hij zelfs soepeler is geworden. Het enige wat ik nog even moet afstellen is de hardheid, dit mag wat harder worden omdat ik in Duitsland bij hogere snelheden vond dat hij wat aan het "dansen" was op zijn neus.

Nee sorry die heb ik niet, kan ik eventueel wel maken bij de wielen wissel van zomer naar winter. als ik er dan aan denk... :muur
Marco B
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 mar 2020, 21:24

Re: Voorstellen Hugo

Bericht door Marco B »

Goh wat het uiterlijk van een bus dan kan veranderen he. Maar ten goed, mooi setje hoor!
Gebruikersavatar
hugopoley
Berichten: 335
Lid geworden op: 18 okt 2018, 14:54
Locatie: Zeeland

Re: Voorstellen Hugo

Bericht door hugopoley »

Even wat stof van mijn voorstelling afblazen. De T5.1 is sinds afgelopen weekend verkocht en er is een mooie T6 voor terug gekomen. Was enigzins een beetje onverwacht maar was een hele mooie bus die ik niet wou laten staan.
Enkele opties die er op zitten en ik graag wou hebben op een volgende bus waren/zijn:
2x schuifdeur met raampjes erin
Dakraam
Bekleding op de vloer en extra matten erin
Verder is deze nog uitgerust met stoelverwarming, elektrische sluithulp van de schuifdeuren, discover media met DAB+, carplay, andriod auto, enz.
Half leer half alacantara bekleding, comfort stoelen
Airride en er lagen in eerste instantie 22 inch Tesla wielen op, maar deze zijn reeds verkocht omdat ik ze te groot vind.

Verder zie foto's.

Dit is toen ik hem kocht.
IMG_E2112.JPG
De stoelen.
IMG_E2132.JPG
Dit is hoe hij er nu bij staat terug op de 20 inch met de air op zijn laagste stand.
IMG_E2146.JPG
Laatst gewijzigd door hugopoley op 24 feb 2021, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
hugopoley
Berichten: 335
Lid geworden op: 18 okt 2018, 14:54
Locatie: Zeeland

Re: Voorstellen Hugo

Bericht door hugopoley »

En nog een foto van het dashboard.
IMG_E2131.JPG
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Voorstellen Hugo

Bericht door Snautzer »

Leuke bus
Gebruikersavatar
MarkV
Berichten: 613
Lid geworden op: 23 apr 2018, 14:33
Locatie: Twente

Re: Voorstellen Hugo

Bericht door MarkV »

Gefeliciteerd! Mooie aankoop!
Hoe rijdt dat met airride?
Groeten, Mark
2014 T5 California Beach Edition TSI

1986 T3 Westfalia Joker 1.6td
Gebruikersavatar
hugopoley
Berichten: 335
Lid geworden op: 18 okt 2018, 14:54
Locatie: Zeeland

Re: Voorstellen Hugo

Bericht door hugopoley »

MarkV schreef: 24 feb 2021, 13:47 Gefeliciteerd! Mooie aankoop!
Hoe rijdt dat met airride?
Dank je, dat rijdt echt geweldig!! Veel meer comfort dan ik in eerste instantie gedacht had. Ik had geen ervaring met luchtvering, maar kan het echt iedereen aanraden.
Tricolore
Berichten: 205
Lid geworden op: 10 aug 2020, 23:58

Re: Voorstellen Hugo

Bericht door Tricolore »

Heerlijke foto's :yes ....erg mooie bus

Hoe vond je ze rijden met de 22" ? Eerlijk gezegd vind ik ze helemaal niet verkeerd staan.

Heb je nog wensen voor je T6 ?

Ik kom je topic niet tegen bij 'actieve onderwerpen'. Zonde, veel mensen die je nieuwe bus missen ?
Gebruikersavatar
hugopoley
Berichten: 335
Lid geworden op: 18 okt 2018, 14:54
Locatie: Zeeland

Re: Voorstellen Hugo

Bericht door hugopoley »

Tricolore schreef: 24 feb 2021, 20:31 Heerlijke foto's :yes ....erg mooie bus

Hoe vond je ze rijden met de 22" ? Eerlijk gezegd vind ik ze helemaal niet verkeerd staan.

Heb je nog wensen voor je T6 ?

Ik kom je topic niet tegen bij 'actieve onderwerpen'. Zonde, veel mensen die je nieuwe bus missen ?
Ik vond het eerlijk gezegd niks tegenvallen die 22" maar het werd wel allemaal opgevangen door de luchtvering.. Ze stonden ook best aardig, maar vond ze gewoon te..

Ja ik heb nog wel wat wensen.

Hoe krijg je dat in "actieve onderwerpen"? Misschien beter om er een project topic van te maken dan alleen maar in het voorstel topic te plaatsen..
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Voorstellen Hugo

Bericht door Multivan Generation »

Nice ride Hugo :toppie :toppie
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
hugopoley
Berichten: 335
Lid geworden op: 18 okt 2018, 14:54
Locatie: Zeeland

Re: Voorstellen Hugo

Bericht door hugopoley »

Multivan Generation schreef: 25 feb 2021, 10:36 Nice ride Hugo :toppie :toppie
Dank je. Nu heb ik helemaal een reden om langs te komen... :proost
Tricolore
Berichten: 205
Lid geworden op: 10 aug 2020, 23:58

Re: Voorstellen Hugo

Bericht door Tricolore »

hugopoley schreef: 25 feb 2021, 09:50
Tricolore schreef: 24 feb 2021, 20:31 Heerlijke foto's :yes ....erg mooie bus

Hoe vond je ze rijden met de 22" ? Eerlijk gezegd vind ik ze helemaal niet verkeerd staan.

Heb je nog wensen voor je T6 ?

Ik kom je topic niet tegen bij 'actieve onderwerpen'. Zonde, veel mensen die je nieuwe bus missen ?
Ik vond het eerlijk gezegd niks tegenvallen die 22" maar het werd wel allemaal opgevangen door de luchtvering.. Ze stonden ook best aardig, maar vond ze gewoon te..

Ja ik heb nog wel wat wensen.

Hoe krijg je dat in "actieve onderwerpen"? Misschien beter om er een project topic van te maken dan alleen maar in het voorstel topic te plaatsen..

Voor het eerst dat ik een T zag op 22"......viel niet tegen ! Mag ik vragen naar je plannen ? Ik denk dat het idd een leuk idee is om hier een project topic van te maken, gelijk ook een leuk 'dagboek' voor later :knipoog ? Je voorgeschiedenis hier er bij laten is denk ik een goed idee.
Plaats reactie