Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuw forumlid

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Barbara TB
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 mei 2021, 10:10

Nieuw forumlid

Bericht door Barbara TB »

Hallo mede forum leden,

Wat ben ik blij met dit forum, we zijn nog niet in het bezit van een mooie vw maar wel op zoek.
Ik ben gastouder en heb een 9 zitter nodig om alle Kids te vervoeren inclusief onze 2 eigen bengels! En we willen er graag een basis camper van maken voor leuke tripjes met zo nu en dan een enkele overnachting, geen luxe dingen, gewoon basic want voor de zomervakantie gaat de caravan gewoon mee.

Alle tips zijn welkom, heb je 1 te koop dan horen we dat natuurlijk ook graag (bouwjaar vanaf 2010 ongeveer) onze ideale indeling zou zijn 2x2x2x3

Groetjes Barbara ten Berge.

:driveT5
Gebruikersavatar
Martens-Tvier
Berichten: 333
Lid geworden op: 24 feb 2014, 09:47
Locatie: Twente

Re: Nieuw forumlid

Bericht door Martens-Tvier »

Welkom op het forum.

Ik weet niet of je met 1 en dezelfde bus zowel 9 geregistreerde zitplaatsen, én op camper-kenteken kunt krijgen.
De eisen aan het camper-kenteken zijn zodanig (bed, keuken...) dat er meestal 4, soms 6 (extra bankje) zitplaatsen op kenteken staan.
Bovendien, een T4 van 2010 wordt moeilijk, aangezien ze na 2003 niet meer zijn gemaakt....

Ik laat me graag corrigeren door mede-forummers.
T4 California Event 2.5TDI 102pk 2003
AchterKoeker
Berichten: 285
Lid geworden op: 18 dec 2016, 14:22
Locatie: Achterhoek

Re: Nieuw forumlid

Bericht door AchterKoeker »

Martens-Tvier schreef: 30 mei 2021, 21:42 Welkom op het forum.

Ik weet niet of je met 1 en dezelfde bus zowel 9 geregistreerde zitplaatsen, én op camper-kenteken kunt krijgen.
De eisen aan het camper-kenteken zijn zodanig (bed, keuken...) dat er meestal 4, soms 6 (extra bankje) zitplaatsen op kenteken staan.
Bovendien, een T4 van 2010 wordt moeilijk, aangezien ze na 2003 niet meer zijn gemaakt....

Ik laat me graag corrigeren door mede-forummers.
9 persoons is wel mogelijk, dan heb je kombi / caravelle stoelen / rijen.

2 (voorstoelen) + 2 + 2 + 3 = 9
Afbeelding
Afbeelding
Dan kan je een slaaphefdak nemen / simpele keukentje achter passagiersstoel maken + opbergruimtes onder de bankjes maken.
Groeten uut de Achterhoek! :driveT5
Plaats reactie