Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Radio speakers uitbreiden

vragen over de T6
Plaats reactie
supper
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 okt 2010, 23:02

Radio speakers uitbreiden

Bericht door supper »

Ik ben in bezit van t6 uit 2017. Hier zit een composition colour in als radio. Er zijn momenteel alleen front speakers aangesloten. Graag wil een paar speakers achterin aanbrengen. Weet iemand of dit mogelijk is op dit systeem zonder extra versterker?
T5Rocks
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 feb 2014, 01:06

Re: Radio speakers uitbreiden

Bericht door T5Rocks »

Ja dat gaat prima, bij die van mij uit 2016 zat alleen geen fader mogelijkheid, dus je houdt gescheiden li re maar volume achter en voor kon niet apart geregeld worden. Power genoeg!!

Klonk echt prima!
Nu in bezit van 2019 Caravelle en moet ze weer opnieuw inbouwen, nu heb ik wel fader mogelijk heid, zag ik.
T5GP 2011 218pk 470Nm 4Motion
supper
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 okt 2010, 23:02

Re: Radio speakers uitbreiden

Bericht door supper »

Hartelijk dank voor je reactie. Is het dan zo dat je de speakers gewoon op connector aansluit of moet je ze bij de bedrading weghalen?
Gebruikersavatar
Jos M
Berichten: 589
Lid geworden op: 23 okt 2011, 16:41
Locatie: West-Friesland

Re: Radio speakers uitbreiden

Bericht door Jos M »

Heb ook achterin boxen bij geplaatst, is wel een T5gp, maar vermoed dat aansluiting achter radio het zelfde is, er zit bij mij een bruine stekker achter in de radio waar nog 4 gaten vrij waren voor elke box 2, er moeten wel speciale stekkertjes in, deze heb ik uit een aansluit stekker van een T4 gehaald, werk prima
Techni09
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2019, 20:12

Re: Radio speakers uitbreiden

Bericht door Techni09 »

Ik wil graag een subwoofer uitbreiding maken in mijn T6 uit 2016 gesloten cabine.
is er ergens een service manual oid te vinden waarin ik kan vinden hoe en waar de benodigde kabels te verwerken?
ik wil niet zomaar de bekleding e.d. los gaan trekken zonder dat ik weet hoe het origineel moet, ik ben bang dat ik anders de klipjes kapotmaak, en dan kan ik het niet meer origineel goed vastzetten.
heeft iemand een idee of tip voor mij? ik hoor het graag
Plaats reactie