Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ledbar

vragen over de T6
Plaats reactie
VW-Noorwegen
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 okt 2019, 20:28

ledbar

Bericht door VW-Noorwegen »

Ik heb een ledbar gemonteerd (proefopstelling). Nu moet hij alleen nog aangesloten worden op het grote licht. Er is een relais gemonteerd. Kan ik deze relais nu aansluiten op mijn grootlicht? De relais is best een grote dus gebruikt wel wat stroom. Als je de bedrading ziet naar mijn koplamp zijn die erg dun. Ik weet niet of er nog wat elektronica voor zit en dat die relais die eventueel kan beïnvloeden. Het is een H7 koplamp.

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: ledbar

Bericht door Beckontheroad »

Ligt eraan hoeveel Watt je leds vragen...
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
VW-Noorwegen
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 okt 2019, 20:28

Re: ledbar

Bericht door VW-Noorwegen »

Dat maakt niet uit want de ledbar wordt geschakeld met een relais.
De aansturing van de relais zou dan via het grootlicht moeten gaan.
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: ledbar

Bericht door Beckontheroad »

Dan had ik je vraag verkeerd begrepen
D8 dat je de bedrading naar je led vroeg.
Je in/ uit schakeling van je relais hoeft idd niet veel watt te vragen, daarmee zou een dunne kabel moeten volstaan.
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
VW-Noorwegen
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 okt 2019, 20:28

Re: ledbar

Bericht door VW-Noorwegen »

Mijn vraag is dus eigenlijk om als ik de relais aansturing op mijn grootlicht aansluit of dat geen invloed heeft op het groot licht. De relais vraagt niet zo veel stroom maar ik weet ook niet of dat beetje al invloed zou kunnen hebben op mijn groot licht.

Ja snap dat ik misschien niet zo heel duidelijk ben, na zoveel jaar weg uit NL weet ik zo nu en dan niet meer het juiste woord te vinden :-)
Plaats reactie