Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Navigatie update

vragen over de T6
Plaats reactie
MGA1600
Berichten: 305
Lid geworden op: 21 aug 2019, 09:34

Navigatie update

Bericht door MGA1600 »

Er is (voor de Discover Media) weer een gratis kaart-update te downloaden (V13) van de VW site. Gisteren geïnstalleerd....
jopie55
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 dec 2009, 16:51

Re: Navigatie update

Bericht door jopie55 »

beste Henk

op de sd kaart van mijn navigatie voor mijn vw t6 daar krijg ik geen update op wie zou daar verstand van hebben in de club

mvg v joop55
Gebruikersavatar
Lutra
Berichten: 614
Lid geworden op: 21 nov 2015, 11:08
Locatie: Oost Nederland

Re: Navigatie update

Bericht door Lutra »

Je kunt er een programmaatje voor installeren op een computer/laptop die dat kan regelen, echter waar ik tegen aan liep is dat de update te groot is voor de SD kaart en het niet wil installeren op een niet VW sd kaartje.
Als iemand daar een oplossing voor heeft kan ik ook weer updaten.
Laatst gewijzigd door Lutra op 16 feb 2024, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
T6 California 2019
Blauwe 1300
ex zwarte Passat B8 Variant
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4701
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Navigatie update

Bericht door Hanz »

Lutra schreef: 16 feb 2024, 17:37 . . . waar ik tegen aan liep is dat de update te groot is voor de SD kaart en het niet wil installeren op een niet VW sd kaartje.
Als ik het goed begrijp s de originele VW SD-kaart te klein en een grotere niet-VW SD-kaart werkt niet. Dan zal VW ongetwijfeld ook grotere VW SD-kaarten hebben want anders kan niemand meer updaten. Even bij de dealer vragen.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Gebruikersavatar
hugopoley
Berichten: 335
Lid geworden op: 18 okt 2018, 14:54
Locatie: Zeeland

Re: Navigatie update

Bericht door hugopoley »

Ik ben vorig jaar eens bij de dealer geweest en heb dit nagevraagd. Het antwoord was dat er tot ongeveer 2018 a 2019 een sd kaart met een kleiner geheugen in zit, en de nieuwe updates net te groot zijn.. Een andere (gewone) sd kaart werkt niet, je moet een originele navigatie sd kaart hebben van VW zelf. Deze zijn wel te koop voor 100+ euro. Of kleinere mappen downloaden en je huidige gebruiken..
Plaats reactie