Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Met camper Joy naar Italië in november!

Reisverhalen verslagen die de weetjeweller meegemaakt hebben. Foto verplicht en een leuk verhaal natuurlijk. Moet wel de moeite waard zijn, geen ritje naar de buurman enz.
Plaats reactie
Voetj
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 apr 2019, 07:53

Met camper Joy naar Italië in november!

Bericht door Voetj »

Goedenmorgen,

Ik ben Marcel Voet en al jaren verhuur ik met me vriendin Volkswagen T2 en T3 westfalia campers. Nadat we ze zelf gerestaureerd hebben. Nu heb ik het afgelopen jaar een Volkswagen T4 camper gekocht omdat ik al jaren nieuwsgierig was naar het california interieur en de reiservaring met een nieuwere generatie Vw bus . Hoe de roadtrip ons bevallen is lees je in het reisverslag:
https://campervoet.nl/reisverhaal-met-c ... ar-italie/
Laatst gewijzigd door Voetj op 08 apr 2019, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
J vd Pal
Berichten: 3195
Lid geworden op: 26 jun 2014, 08:41
Locatie: Hoeksche Waard

Re: Met camper Joy naar Italië in november!

Bericht door J vd Pal »

Helaas doet de link het niet. Als je de /url eraf haalt doet hij het wel. Erg leuk verhaal met mooie foto's en goede tips!

Uit nieuwsgierigheid een vraagje, waarom zitten er twee vulopeningen aan de zijkant? Mijn California heeft er maar eentje, voor drinkwater.
Groeten

Jasper


2002 California Event ACV Reflex Silver
Voetj
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 apr 2019, 07:53

Re: Met camper Joy naar Italië in november!

Bericht door Voetj »

Heej bedankt voor de tip, de link werkt nu wel waarschijnlijk. Achter de andere dop zat een aansluiting die nu niet meer in gebruik is. Ben je zelf ook al ik Italië geweest met een VW camper?
Gebruikersavatar
J vd Pal
Berichten: 3195
Lid geworden op: 26 jun 2014, 08:41
Locatie: Hoeksche Waard

Re: Met camper Joy naar Italië in november!

Bericht door J vd Pal »

Wij waren twee jaar geleden in Italië met onze California. Op de heen weg over de oude Gothard pas (die hele kronkelige met de granietkeitjes/kinderkopjes) op weg naar Genua, via een niet meer bestaande brug :ie :ie. Op de terugweg vanuit Livorno naar Pisa (lekker rustig om 7:30 naast die scheve toren) en dan toen weer over de Gothard pas maar dan de nieuwe. In de tussenperiode een paar weken op Corsica geweest.
Groeten

Jasper


2002 California Event ACV Reflex Silver
Voetj
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 apr 2019, 07:53

Re: Met camper Joy naar Italië in november!

Bericht door Voetj »

J vd Pal schreef: 08 apr 2019, 13:06 Wij waren twee jaar geleden in Italië met onze California. Op de heen weg over de oude Gothard pas (die hele kronkelige met de granietkeitjes/kinderkopjes) op weg naar Genua, via een niet meer bestaande brug :ie :ie. Op de terugweg vanuit Livorno naar Pisa (lekker rustig om 7:30 naast die scheve toren) en dan toen weer over de Gothard pas maar dan de nieuwe. In de tussenperiode een paar weken op Corsica geweest.

Klinkt als een heel avontuur, ik vond vooral de kronkelige wegen in de avond heftig. Heel anders rijden dan in Nederland. Gelukkig hadden we geen haast.
Heb je het filmpje aangeklikt bij het reisverhaal. Dat vond ik echt super gaaf om te zien. Gek he wat soms de hoogte punten zijn van een vakantie. Fijne avond!
Plaats reactie