Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

mini meeting vandaag

vragen over de T4
Plaats reactie
dennisnotebaart
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00

mini meeting vandaag

Bericht door dennisnotebaart »

Vandaag op de snelweg een mede forum lid tegen gekomen "zuid" genaamd, momenteel niet zo actief op het forum maar een echte liefhebber ,met een erg leuke t4.
Na wat gekeken te hebben toch maar eens er naast gaan rijden, en toen dikke duim omhoog..................vervolgens samen richting goes gereden ,onder weg ff naast elkaar gereden en uiteraard wat gesport tegen elkaar, ook de bus van zuid is getunde 88 pk , na dat ik de 190 aangetikt had maar gestopt :ie ,vervolgens afslag "de poel genomen" en vervolgens met een bloedgang via de binnenkant gepassseerd , (allemaal erg onverstandig en mogelijk kans op een ongevalletje) maar samen naderhand een bakkie gedaan en heerlijk gelachen en uitgebreid over de t4 gekletst, dus bij deze "johan nog maals gegroet"

zal ff de fotos erbij zetten
20200215_124713.jpg
20200215_124735.jpg
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: mini meeting vandaag

Bericht door Snautzer »

In Australië?
dennisnotebaart
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00

Re: mini meeting vandaag

Bericht door dennisnotebaart »

hahahaha, nee, maar vreemd, als je de fotos aanklikt staan ze wel goed, en in mijn foto album staan ze ook recht .........mischien heeft de forum moderator een bakkie op ? :proost :proost :proost
Beckontheroad
Berichten: 2137
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: mini meeting vandaag

Bericht door Beckontheroad »

Snautzer schreef: 15 feb 2020, 22:19 In Australië?
Was na de bocht met 190km/u......
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
dennisnotebaart
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00

Re: mini meeting vandaag

Bericht door dennisnotebaart »

jb............... je mag best eens meerijden hoor als je twijfelt aan de genoemde snelheid, en ik heb nooit die 190 in de bocht genoemd.
Beckontheroad
Berichten: 2137
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: mini meeting vandaag

Bericht door Beckontheroad »

dennisnotebaart schreef: 28 feb 2020, 17:14 jb............... je mag best eens meerijden hoor als je twijfelt aan de genoemde snelheid, en ik heb nooit die 190 in de bocht genoemd.
Dank voor de invite, als ik t doe doe ik t zelf wel op de Autobahn,
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Plaats reactie