Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Tips voor verzekeraar

vragen over de T4
Hanssyncro
Berichten: 915
Lid geworden op: 22 okt 2015, 16:01
Locatie: Maasbracht

Re: Tips voor verzekeraar

Bericht door Hanssyncro »

freek schreef: 17 sep 2020, 23:29
Hanssyncro schreef: 15 sep 2020, 17:31
Persoonlijk zou ik de NKC niet aanraden. Ze willen een recent taxatie rapport en een technische keuren en dan nog, ben je niet zeker dat je geaccepteerd word met een zelfbouw T4 camper.
Wij kozen voor CamperVerzekerd. Daar verzekeren ze je OOK je zelfbouw camperbus all risk als hij volgens het taxatie rapport 15 d of meer waard is. De premie kan ik je niet vertellen, dat is afhankelijk van hoeveel no claim te opgebouwd hebt. Wij waren daar veel en veel goedkoper uit dat bij de NKC en hij werd all risk verzekerd (wat bij de NKC met onze zelfbouw niet mogelijk was).

Succes, Petra
Ik vind een technische keuring terecht. Het gaat om je eigen veiligheid. En er wordt wat geknoeid met bv gasinstallaties. Onze t4 zelfbouw is gewoon geaccepteerd bij de casko verzekering. Er is inderdaad een miminum taxatiebedrag voor de casko verzekering. De grens ligt bij NKC op 5000,-.
Ik heb ook nergens gezegd dat het niet terecht is. Het gaat mij er meer om dat ik mensen wil waarschuwen dat ze zowel een taxatie en technische keuring kunnen laten doen om geaccepteerd te worden bij de NKC en dan nog de kans hebben dat ze niet geaccepteerd worden.
Groetjes, Petra
freek
Berichten: 683
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:14

Re: Tips voor verzekeraar

Bericht door freek »

Een positief taxatierapport van CED zal nooit leiden tot weigering bij NKC
T4 tdi AXL syncro camper 2003, >640.000km
T5 tdi AXE multivan camper 2004, >450.000km
Citroen CX turbo2 1986
Plaats reactie