Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

radio inbouwvragen

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
Kompalaya
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2021, 18:35

radio inbouwvragen

Bericht door Kompalaya »

Hoi medecamperaars,

Sinds kort ben ik eigenaar van een Califonia T5 - 2007. Overgenomen van mijn schoonouders voor een mooi prijsje.
Pasgeleden heb ik een dubbeldin ingebouwd en dat werkt allemaal prima. Alleen zaten er standaard geen boxen achter in de dakkast (vliegtuigklep) en naast de achterbank. In de dakkast kwam ik erachter dat er wel bedrading ligt maar die kwam ik voor niet tegen, weet iemand hoe die bekabeling loopt.
Verder krijg ik het paneel niet los waar die speaker in zit vlak achter de schuifdeur, weet iemand hoe die bevestigt zit. Ik vermoed geklikt, maar ik heb al behoorlijk wat kracht gebruikt maar hij komt niet los. Ik terk hem niet graag doormidden.

Alsvast dedankt voor de moeite,

Ronald Kompier
AchterKoeker
Berichten: 285
Lid geworden op: 18 dec 2016, 14:22
Locatie: Achterhoek

Re: radio inbouwvragen

Bericht door AchterKoeker »

Kompalaya schreef: 23 mei 2021, 14:02 Hoi medecamperaars,

Sinds kort ben ik eigenaar van een Califonia T5 - 2007. Overgenomen van mijn schoonouders voor een mooi prijsje.
Pasgeleden heb ik een dubbeldin ingebouwd en dat werkt allemaal prima. Alleen zaten er standaard geen boxen achter in de dakkast (vliegtuigklep) en naast de achterbank. In de dakkast kwam ik erachter dat er wel bedrading ligt maar die kwam ik voor niet tegen, weet iemand hoe die bekabeling loopt.
Verder krijg ik het paneel niet los waar die speaker in zit vlak achter de schuifdeur, weet iemand hoe die bevestigt zit. Ik vermoed geklikt, maar ik heb al behoorlijk wat kracht gebruikt maar hij komt niet los. Ik terk hem niet graag doormidden.

Alsvast dedankt voor de moeite,

Ronald Kompier

Welkom :yes

Heb je misschien ook foto's van wat je bedoelt? Dan is helpen wel iets makkelijker :toppie
Groeten uut de Achterhoek! :driveT5
Gebruikersavatar
Lutra
Berichten: 614
Lid geworden op: 21 nov 2015, 11:08
Locatie: Oost Nederland

Re: radio inbouwvragen

Bericht door Lutra »

Volgens mij zit er in het zijpaneel standaard geen speaker bij een California.
T6 California 2019
Blauwe 1300
ex zwarte Passat B8 Variant
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012
Plaats reactie