Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Onderdelen originele fietsdrager T5 California

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
joosterh
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jul 2021, 21:04

Onderdelen originele fietsdrager T5 California

Bericht door joosterh »

Hallo,

Mijn T5 California heeft een originele VW? Fietsers voor de achterklep. Nu blijkt na inspectie een van de bovenste kunststof ophangblokken gebroken/gescheurd.

Weet iemand of en waar hier eventueel nieuwe onderdelen voor te krijgen zijn. In de originele documentatie staan we onderdeel nummers maar geen bestel info. Ook het merk drager is niet duidelijk.

Groetjes Joeri
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3630
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Onderdelen originele fietsdrager T5 California

Bericht door krekwakwol »

Camper centrum Amersfoort hoor ik vaak voorbij komen voor camper gerelateerde onderdelen
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33765
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Onderdelen originele fietsdrager T5 California

Bericht door Multivan Generation »

joosterh schreef: 25 jul 2021, 14:48 Hallo,

Mijn T5 California heeft een originele VW? Fietsers voor de achterklep. Nu blijkt na inspectie een van de bovenste kunststof ophangblokken gebroken/gescheurd.

Weet iemand of en waar hier eventueel nieuwe onderdelen voor te krijgen zijn. In de originele documentatie staan we onderdeel nummers maar geen bestel info. Ook het merk drager is niet duidelijk.

Groetjes Joeri
kun je een foto maken van wat er precies gescheurd is?
Origineel voor de T4 was er ook een logo fietsendrager en die werd door Votex gemaakt, en verkocht via de VW dealers en importeur.
Voor de T5 heet die drager ook Logo en heeft het onderdeelnummer 7H0071104 voor de gehele drager.

Losse onderdelen kon ik er niet voor vinden, maar misschien anderen wel..

Groetjes en succes

Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie