Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Standkachel laten inbouwen (VW T5 Multivan)

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
wdejager
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 aug 2021, 21:51

Standkachel laten inbouwen (VW T5 Multivan)

Bericht door wdejager »

Hoi,

Mijn naam is Wiebe, ik ben nieuw op het forum. Ik rijd sinds een paar maanden in een tweedehands VW T5 Multivan uit 2012 die in Opperdoes is omgebouwd tot camper. Onlangs heb ik de camper voorzien van een 2e accu en zonnepaneel en ben helemaal happy met de extra vrijheid die dat oplevert. Op dit forum heb ik al veel dingen gelezen en geleerd.

Nu wil ik graag nog een standkachel toevoegen aan mijn camper. Het liefst zo'n 2 KW model die je aan de onderkant kunt monteren. Maar ik ben zelf niet zo handig en ik heb er het gereedschap niet voor. Wie weet een betrouwbaar bedrijf (of een persoon) die een standkachel kan inbouwen in mijn camper? Liefst in de omgeving van Den Haag / provincie Zuid-Holland. Het budget (incl. aanschaf standkachel en onderdelen) is max 1.000 euro incl btw.

Groetjes Wiebe
Gebruikersavatar
bemeall
Berichten: 49
Lid geworden op: 12 mar 2017, 13:56

Re: Standkachel laten inbouwen (VW T5 Multivan)

Bericht door bemeall »

Via de zoekfunctie is wel het een en ander te vinden, bijvoorbeeld dit enigsinds recente topic: https://weetjewel.nl/phpbb3/viewtopic.php?f=24&t=65909

Staan ook wat adressen in uit verschillende regio’s, dus wellicht kun je er wat mee.
wdejager
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 aug 2021, 21:51

Re: Standkachel laten inbouwen (VW T5 Multivan)

Bericht door wdejager »

Hoi, bedankt voor je reactie. Ik had die thread al wel gezien, maar ik hoopte dat er iemand uit de regio ZH zou reageren :). Ik heb in ieder geval alsnog even contact gezocht met Sunrise Campers die in die thread genoemd worden. Voor mij wat verder weg maar dat is ook geen halszaak, als ze me daar verder kunnen helpen.
Gebruikersavatar
Remco_T5
Berichten: 463
Lid geworden op: 04 apr 2021, 18:06
Locatie: Lansingerland - Zuid Holland

Re: Standkachel laten inbouwen (VW T5 Multivan)

Bericht door Remco_T5 »

Sunrise Campers hebben mijn hefdak ingebouwd. Aardige en vakkundige gasten .
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA) :T4politie
wdejager
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 aug 2021, 21:51

Re: Standkachel laten inbouwen (VW T5 Multivan)

Bericht door wdejager »

Inmiddels heb ik plezierig contact gehad met Robert van Sunrise Campers, en een afspraak voor inbouw is gemaakt.
Plaats reactie