Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T6 Bus camper voor Mark

VW T6 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T6 Bus camper voor Mark

Bericht door Multivan Generation »

Tricolore schreef: 04 sep 2020, 10:54 Heel knap om zulk strak werk af te leveren :jumpklap . Vraagje over veiligheid of antidiefstal preventie. Heb je voorzorgsmaatregelen genomen ?
Dank jullie wel voor de complimentjes.
Voorzorgsmaatregelen zijn genomen, ......






















er liggen condooms in het laatje..

En voor de rest doe ik er wijselijk even het zwijgen toe..en ga hier verder ook niet op in..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
odorf
Berichten: 2393
Lid geworden op: 10 aug 2009, 16:18
Locatie: Rotterdam

Re: T6 Bus camper voor Mark

Bericht door odorf »

Complimenten!

Serienummer 00001 ... die is straks nóg meer geld waard. :toppie
VW T4 1.9 TD Westfalia California Coach 03/1994 Karibikgrün LP6M >>link<<
>>projecten<<
idh
Berichten: 400
Lid geworden op: 23 dec 2015, 11:32

Re: T6 Bus camper voor Mark

Bericht door idh »

Fraai campertje :yes

Heb je de bevestigingspunten van 2e zitrij nog moeten verplaatsen?
T4 onderdelen opruiming! Iets nodig? Stuur even een berichtje.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T6 Bus camper voor Mark

Bericht door Multivan Generation »

@IDH, dank je..
Eerste keuring was het afkeur, 2de keuring met 3 zitbank op originele plaats en goedkeur.

Nadien in verband met plannen en indeling weer op plaats van eerste keuring gezet, met de nodige originele verstevigingen onder de auto.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Fetivi
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 jun 2020, 14:59

Re: T6 Bus camper voor Mark

Bericht door Fetivi »

Ik heb met veel plezier het hele project gevolgd en gelezen. Het is een hele mooie bus geworden voor Mark. De foto's en de beschrijving laten goed je liefde voor details en strak werk zien. Het is goed te volgen wat je allemaal gedaan hebt, maar er schuilt nog een wereld van kennis achter die je natuurlijk niet kunt zien. Je volgende bus wordt vast en zeker ook weer een mooi project. Ik hoop dat je die dan ook nog een keer zo wil documenteren, want het is erg leerzaam en leuk om te volgen.

vriendelijke groet, Maurice
Gebruikersavatar
brugseb
Berichten: 1154
Lid geworden op: 20 nov 2014, 20:56
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: T6 Bus camper voor Mark

Bericht door brugseb »

Door omstandigheden de laatste tijd weinig op het forum geweest en deze topic gemist (behalve dan dat we de bus real life zagen midden augustus bij terugkeer van Friesland :knipoog ). Knap werk en steeds opnieuw zoeken naar leuke originele oplossingen, hoedje af Peter!

Het leert me alvast als ik ooit mijn T4 inwissel dat 1. basisvoertuig kiezen super belangrijk is en 2. het elektronisch gedeelte vér boven mijn kennis en mogelijkheden zit :nuts . Soit, in België iets ombouwen met een hefdak erbij is sowieso al heel overmoedig!

Groets
Bart
:campingT4
T4 altijd een beetje reizen
check https://carobart.wordpress.com
ex T4 cali 2.4D, nu T4 CE 2.5TDI
kliklakloe
Berichten: 47
Lid geworden op: 21 okt 2022, 19:29

Re: T6 Bus camper voor Mark

Bericht door kliklakloe »

Mooie Camper! Ik zie dat je de bus met 6 zitplaatsen op kenteken heb laten zetten. Ik heb ook een t6 die oorspronkelijk 2 zitplaatsen had. Nu heb ik 6 zitplaatsen geinstalleerd, allemaal veilige plaatsen daar ligt het niet aan, maar de RDW wil hem niet op 6 zitplaatsen op kenteken zetten ivm met maximaal gewicht. Dat is 2800 kilo net als de bus in dit topic. Ze willen niet meer dan 5 zitplaatsen op kenteken zetten in de huidige situatie. Werd hier bij jou niet moeilijk over gedaan? Ik ben nu bezig om het kenteken te opwaarderen naar 3000 kilo maar dat kost vanzelfsprekend aardig wat tijd en geld.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T6 Bus camper voor Mark

Bericht door Multivan Generation »

Niet vergelijkbare situatie, bij de bouw van deze camper is als basis een personenauto gebruikt die de fabriek heeft verlaten met 6 zitplaatsen, en niet zoals jou een bedrijfsauto.

Groot verschil in goedgekeurde gordel punten en hoeveelheid zitplaatsen volgens CVO.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33713
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T6 Bus camper voor Mark

Bericht door Multivan Generation »

Mark overweegt om volgend voorjaar zijn bus te gaan verkopen.

Dus mochten er liefhebbers/geïnteresseerden zijn tegen die tijd :knipoog

Taxateur is langsgeweest en de waardebepaling deed recht aan de kwaliteit van de gebruikte materialen en werkzaamheden.

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie