Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

cc inbouw noordholland noord

vragen over de T5
Plaats reactie
galore
Berichten: 81
Lid geworden op: 01 jul 2007, 13:18
Locatie: schagen

cc inbouw noordholland noord

Bericht door galore »

Even een vraagje, heb al wat gezocht op het forum maar ben nog niet tegengekomen wat ik zoek.
Me ouweheer, gaat einde van de maand met z'n t5 een rondje belgie frankrijk spanje portugal doen, slapen eten koken in de bus, voor een week of zes. Ik wil hem voor zijn reis een cc kado doen, maar ben opzoek naar een inbouw adres in de buurt van schagen / alkmaar / den helder. Wie heeft er voor mij een adres waar ik voor het einde van de maand nog terecht zou kunnen. Lijkt me best praktisch om voor zoveel kilometers lekker ontspannen :driveT5 te kunnen rijden
bedankt alvast bart
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: cc inbouw noordholland noord

Bericht door matje86 »

tis ff een stukkie rijden
http://www.geocities.com/apma312001/
het is een :wjw
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Re: cc inbouw noordholland noord

Bericht door Danny »

Bij gelijk welke officiële VW/Audi/Skoda dealer in je buurt. ze kleven er een vaste prijs op en dan kan je er nog over nadenken of je 't daar laat uitvoeren.... :jumpklap
galore
Berichten: 81
Lid geworden op: 01 jul 2007, 13:18
Locatie: schagen

Re: cc inbouw noordholland noord

Bericht door galore »

Ja idd, volkswagen dealer in schagen, : " ja meneer u moet toch wel rekening houden met 600 tot 800 euro"
Ik heb de beste man gevraagd of ie niet helemaal lekker was, een nieuw handeltje en even inlezen , gaat het??? :bonk
Ik heb hem nog gevraagd of hij soms dacht dat ik naar een mechanische cc informeerde, maar dat was niet het geval.
@ matje en anderen, welke plaats zit Marja, ik zou het graag daar laten doen!
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Re: cc inbouw noordholland noord

Bericht door Danny »

gewoon zelf aan beginnen, een handleiding (naaldje tot draadje)heb ik nog wel voor je liggen

:zwaai
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: cc inbouw noordholland noord

Bericht door Schildertje »

Marja is in ieder geval een betrouwbaar adres, en het laatste wat ik begrepen heb is dat de prijs zo rond de 150 euro ligt.....
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
hans12
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jan 2009, 23:48

Re: cc inbouw noordholland noord

Bericht door hans12 »

ik heb hem zelf ingebouwd zit wel veel werk aan onderdelen kosten 83 euries activatie kost 50 euries totaal 133 euries en een pleures werk voor rond de 150 euro . ik zou zeggen direct monteren dat ding ik geloof bij t4 wel maar bij een t5 word het een ander verhaal denk ik
Lisboa

Re: cc inbouw noordholland noord

Bericht door Lisboa »

galore schreef:Even een vraagje, heb al wat gezocht op het forum maar ben nog niet tegengekomen wat ik zoek.
Me ouweheer, gaat einde van de maand met z'n t5 een rondje belgie frankrijk spanje portugal doen, slapen eten koken in de bus, voor een week of zes. Ik wil hem voor zijn reis een cc kado doen, maar ben opzoek naar een inbouw adres in de buurt van schagen / alkmaar / den helder. Wie heeft er voor mij een adres waar ik voor het einde van de maand nog terecht zou kunnen. Lijkt me best praktisch om voor zoveel kilometers lekker ontspannen :driveT5 te kunnen rijden
bedankt alvast bart
Heey,

Ik wil even inhaken op het rondje NL/Belgie/Frankrijk/Spanje/Portugal, deze trip heb ik al een paar keer gemaakt.
Qua kilometers kwamen er minimaal 6000 bij op de klok, maar heb me geen moment verveeld in de T5/T4. :ikrij
Nederland/Antwerpen/Parijs/Bordeaux/Arcachon/Pyla sur Mer/Mimizan/Tarnos/Labenne/Bayonne/Saint Jean de Luz/San Sebastian/Bilbao(Bilboa)/Santander(waar een week later ETA bommetjes af gingen)/Porto/Lisboa/Madrid+46graden :ie /dwars door de Pyreneen/Lourdes(tja, ik kwam er ook maar door)/Saint Jean de Luz/en dan weer richting NL. Wij proberen zo veel mogelijk 'wild'te kamperen, mede mogelijk gemaakt door onze mechelse herder :knipoog
Een prachtige reis met als doel in Lissabon aan te komen en iets langer te verblijven, gaaf met je busje door smalle straatjes van deze stad door de crossen. Je ouweheer gaat een mooie reis tegemoet, alleen begrijp ik het tijdstip niet zo(portugal +15/17graden)
Is het voor vakantie of een ander klusje? Toch veel plezier gewenst!

Groeten,

Luuk
galore
Berichten: 81
Lid geworden op: 01 jul 2007, 13:18
Locatie: schagen

Re: cc inbouw noordholland noord

Bericht door galore »

He leuk bedankt voor jullie posts, @ lisboa, ze gaan een soort gelijk rondje doen, maar dan alleen via de oostkant, middelandse zee ( frankrijk spanje ) onderlangs cadiz dan door richting algarve vanuit algarve weer omhoog lissabon porto, en dan weer via bilbao op naar frans baskenland en zo langs de kust weer omhoog. Kom zelf ook vaak in die omgeving, hele franse westkust, frans en spaans baskenland en portugal westkust alle goeie surfspots langs zeg maar, oosten sla ik dan maar over.
Gebruikersavatar
Christoffel
Berichten: 422
Lid geworden op: 07 mei 2007, 20:47
Locatie: Barneveld

Re: cc inbouw noordholland noord

Bericht door Christoffel »

Houd er wel rekening mee dat niet alle T5 's zomaar met alleen een cc hendel klaar zijn.

Het gaat nl om welk type boordnetregelapparaat je hebt.

Bij sommige missen de pootjes voor de cc hendel. In dat geval moet je ook je boordnetregelapparaat vervangen.

In dat geval gaat een cc een heel beetje meer kosten.

Succes Chris :toppie
Afbeelding
Plaats reactie