Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Multivan 2e (hh) accu

vragen over de T5
Plaats reactie
Halger
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 jan 2021, 08:41

Multivan 2e (hh) accu

Bericht door Halger »

Hallo,

Ik ben sinds niet al te lange tijd eigenaar van een 2011 multivan. Ik was wat aan het kijken hoe ik een tweede accu in de bus krijg. Ikzag al wat berichtjes over diodebrug en motormanagement systeem allemaal dingetjes waar ik niet heel veel verstand van heb dus heb geïnformeerd het in te laten bouwen.

De eerste vroeg een bedrag van rond de 2000 euro :bonk de tweede wist mij te vertellen dat in een multivan altijd een tweede accu in hoort te zitten incl smart relais maw dan zou ik al bijna klaar zijn. Nu zit de accu er bij mij niet (meer) in en vraag me af of die er wel in heeft gezeten. Ik zie een hoop stekkers onder de linkerstoel maar geen losse draadjes die aan de polen zouden hebben gezeten.. mijn vraag is klopt het dat bij een multivan de 2accu standaard is? Dan kan ik er nmlk vanuit gaan dat alle voorbereidingen aanwezig zijn..

Hoor graag even hoe het zit..
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Multivan 2e (hh) accu

Bericht door Snautzer »

Niet standaard zover ik weet.. maar maar een foto zou toch meer duidelijkheid geven. Stoel naar voren schuiven en duidelijk als het lukt alles laten zien wat er ligt.
Halger
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 jan 2021, 08:41

Re: Multivan 2e (hh) accu

Bericht door Halger »

Dank.. heb inmiddels via vw dealer ff gecheckt.. helaas geen 2e accu voorbereiding dus dan maar zelf organiseren..
HermanB
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2020, 14:45

Re: Multivan 2e (hh) accu

Bericht door HermanB »

Ha Halger,

Ik had hetzelfde issue - wij zijn via Klima Noort in Rotterdam uitstekend geholpen.
Niet gratis. Wel goed.
Aanrader.
Zij hebben ook de motor verwarming als stand kachel geüpgraded!

Vrgr Herman
Halger schreef: 22 jan 2021, 23:37 Dank.. heb inmiddels via vw dealer ff gecheckt.. helaas geen 2e accu voorbereiding dus dan maar zelf organiseren..
Plaats reactie