Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
La Bocanegra
- krekwakwol
Re: La Bocanegra
Dus eindelijk maar toch.
Fijn dat dit straks ook klaar is, dan kun je ook de belastingdienst bericht doen.
Of heb je de bus nog niet op kampeerwagen kenteken.
Fijn dat dit straks ook klaar is, dan kun je ook de belastingdienst bericht doen.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
-
Blijft toch altijd aangenaam om jouw werken en tips te volgenMultivan Generation schreef: ↑09 sep 2022, 14:43Klopt helemaal,
en ik maak ook nog werk van de OBD-aansluiting
Ik wilde eigenlijk een OBD-firewall..
Een wát?
Lees maar hier: https://www.ampire.de/Product-Archive/A ... ALL&p=1857
Maar die zijn niet meer te krijgen , dus wordt het nu iets hardwarematigs, en nee geen cilinderslotje er om
https://shop.global.nl/firewall-obd2-module.html
https://wibutec-shop.com/OBD-firewall_5
Misschien heb je hier iets aan of is dit niet hetzelfde?
Greetz
- Multivan Generation
- Contacteer:
Dat zijn 2 verschillende zaken zoals je weet,krekwakwol schreef: ↑24 sep 2022, 19:59 Dus eindelijk maar toch.
aan de ene kant heb je het RDW en dat was meteen via een importkeuring als camper in orde.
De belastingdienst heb ik nog af kunnen houden omdat de auto meteen na de RDW keuring geschorst is geworden.
De foto's van het interieur alsmede de aanvraag voor kwart-tarief zal ik indienen als het hefdak er op zit.
Nu rijden we tijdelijk (uit de schorsing) op vol-tarief.
@ De_Vermeulen,De_Vermeulen schreef: ↑24 sep 2022, 21:03 Blijft toch altijd aangenaam om jouw werken en tips te volgen
https://shop.global.nl/firewall-obd2-module.html
https://wibutec-shop.com/OBD-firewall_5
Misschien heb je hier iets aan of is dit niet hetzelfde?
Greetz
dat is inderdaad hetzelfde, en had ikzelf nog niet gevonden, dus erg bedankt voor de tip terug
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Jan anno NU
Zag ik daar nu grijs tentdoek bij het hefdak?
- Multivan Generation
- Contacteer:
Je zag een grijze matras, het hefdak zelf heb ik nog niet open gezien..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Multivan Generation
- Contacteer:
Wat plaatjes..
- Multivan Generation
- Contacteer:
Nog wat plaatjes..
- Multivan Generation
- Contacteer:
Omdat we een calearo sharkfin willen vanwege de uitermate goede ontvangst van deze antennes heb ik wat creatiefs bedacht.
Als je zo'n antenne op polyester monteert, dan heb je een massaprobleem omdat deze antennes normaal gezien als massa het metalen dak gebruiken. Hiervoor heb ik een plaatje gemaakt wat aan de binnenzijde van het polyester gemonteerd wordt en wat gebruikt wordt om de metalen kroontjesmoer tegen aan te schroeven. Dat plaatje heeft ook 2 lipjes waar heel stevig 2x 2,5² soepele draad via stevig passende AMP-stekkers weggaan en via een gaatje door de metalen dak huid komen. Daar zal ik 2 AMP oogjes op krimpen en dan met popnagels vast zetten.
Wordt vervolgd.
Als je zo'n antenne op polyester monteert, dan heb je een massaprobleem omdat deze antennes normaal gezien als massa het metalen dak gebruiken. Hiervoor heb ik een plaatje gemaakt wat aan de binnenzijde van het polyester gemonteerd wordt en wat gebruikt wordt om de metalen kroontjesmoer tegen aan te schroeven. Dat plaatje heeft ook 2 lipjes waar heel stevig 2x 2,5² soepele draad via stevig passende AMP-stekkers weggaan en via een gaatje door de metalen dak huid komen. Daar zal ik 2 AMP oogjes op krimpen en dan met popnagels vast zetten.
Wordt vervolgd.
Jaaa dat is het wachten waard geweest, Peter! Weer een mijlpaal in de ombouw!
- krekwakwol
Ziet er goed uit Peter, ook mooi in de kleur.
En heb je zelf kunnen helpen bij de inbouw van je dak?
En hoe gaat dat met garantie op je dak, regelt de inbouwer dat of moet je dat zelf met SCA regelen.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
- krekwakwol
Komt de antenne op het dak zelf of op de spoiler voorop.Multivan Generation schreef: ↑14 okt 2022, 21:53 Omdat we een calearo sharkfin willen vanwege de uitermate goede ontvangst van deze antennes heb ik wat creatiefs bedacht.
Wordt vervolgd.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
- Multivan Generation
- Contacteer:
Zeker..
Ik moet werken overdag en zit ook weer in een marathon-cyclus voor Valencia. Dus een gerenommeerde camperbouwer bouwt dit dak voor ons in, en die regelt de garantie.krekwakwol schreef: ↑16 okt 2022, 12:01
Ziet er goed uit Peter, ook mooi in de kleur.
En heb je zelf kunnen helpen bij de inbouw van je dak?
En hoe gaat dat met garantie op je dak, regelt de inbouwer dat of moet je dat zelf met SCA regelen.
De sharkfin antenne komt op de voorste spoiler.
- Jan anno NU
En ?
Staat ze weer thuis?
Het is nu nog wel te doen , een weekend weg om van je busje te genieten.
En te broeden op het vervolg.
Staat ze weer thuis?
Het is nu nog wel te doen , een weekend weg om van je busje te genieten.
En te broeden op het vervolg.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Weer een stapje verder.
De 2 bearlocks zitten er in en voor de rest..
Voor de rest moet er nog het een en ander gebeuren..
De laatste tijd vooral druk met marathon trainingen en voorbereidingen. Begin december samen deelnemen aan de marathon van Valencia, en 17 april alleen de marathon van Boston lopen.
De 2 bearlocks zitten er in en voor de rest..
Voor de rest moet er nog het een en ander gebeuren..
De laatste tijd vooral druk met marathon trainingen en voorbereidingen. Begin december samen deelnemen aan de marathon van Valencia, en 17 april alleen de marathon van Boston lopen.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Vandaag hebben we de bus opgehaald.