Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Hoe afneembaar is een trekhaak ?

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tilt!
Berichten: 81
Lid geworden op: 10 apr 2008, 22:38
Locatie: Lebbeke, België
Contacteer:

Hoe afneembaar is een trekhaak ?

Bericht door Tilt! »

Toegeven, echt "sexy" staat het niet zo'n staartje aan je busje.
Vandaar dat ik er ook geen heb, maar waarschijnlijk ga ik er toch eentje moeten installeren (veel puin te vervoeren en firmawagen met trekhaak van vriendin wordt vervangen), dus vroeg ik me af : Wat is er nog te zien als de trekhaak afgenomen is ?
Ik heb een paar maand geleden iemand bezig gezien aan een Picasso, of Renault oid, en die kon zelfs de doos met elektriciteitsaansluiting wegklikken zodat je er echt niets meer van zag !
Bestaat dit voor een T5 ook ? Zoja, welk model of merk ?
Thx !!
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: Hoe afneembaar is een trekhaak ?

Bericht door matje86 »

Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
Yasmine D & Wesley V
Berichten: 573
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:54
Locatie: Belgie, Bazel

Re: Hoe afneembaar is een trekhaak ?

Bericht door Yasmine D & Wesley V »

Tilt! schreef:Toegeven, echt "sexy" staat het niet zo'n staartje aan je busje.
Vandaar dat ik er ook geen heb, maar waarschijnlijk ga ik er toch eentje moeten installeren (veel puin te vervoeren en firmawagen met trekhaak van vriendin wordt vervangen), dus vroeg ik me af : Wat is er nog te zien als de trekhaak afgenomen is ?
Ik heb een paar maand geleden iemand bezig gezien aan een Picasso, of Renault oid, en die kon zelfs de doos met elektriciteitsaansluiting wegklikken zodat je er echt niets meer van zag !
Bestaat dit voor een T5 ook ? Zoja, welk model of merk ?
Thx !!

Hoi Tilt
Wij hebben ook een afneembare trekhaak van GDW op onze :driveT5 .
Zie foto.


Afbeelding


MVG
Yasmine en Wesley
VW T6 Caravelle Highline 204pk Dsg 4 motion, full option. :T6NOLESS
Gebruikersavatar
Tilt!
Berichten: 81
Lid geworden op: 10 apr 2008, 22:38
Locatie: Lebbeke, België
Contacteer:

Re: Hoe afneembaar is een trekhaak ?

Bericht door Tilt! »

@ Matje : bedankt voor de link, die brinkmatic ziet eruit wat ik zoek, het is me nog niet helemaal duidelijk of de elektriciteitsaansluiting ook wegklapbaar is of niet, maar dat hoor ik wel als ik hem één dezer maanden moet bestellen.

@ Yasmine & Wesley : wel, sorry hoor, maar da's net wat ik probeer te vermijden. Akkoord, de bol is eraf, maar als je achter de bus rijdt zie je heel de zwik nog hangen en ik vind dat niet zo mooi ! :bonk
Ik zou wel die verstralers lusten in de voorbumper van jullie T5 ! Weet je geen adresje waar ze iets goedkoper zijn dan +400 Euro ? :love
Gebruikersavatar
Yasmine D & Wesley V
Berichten: 573
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:54
Locatie: Belgie, Bazel

Re: Hoe afneembaar is een trekhaak ?

Bericht door Yasmine D & Wesley V »

[quote="Tilt

@ Yasmine & Wesley : wel, sorry hoor, maar da's net wat ik probeer te vermijden. Akkoord, de bol is eraf, maar als je achter de bus rijdt zie je heel de zwik nog hangen en ik vind dat niet zo mooi ! :bonk
Ik zou wel die verstralers lusten in de voorbumper van jullie T5 ! Weet je geen adresje waar ze iets goedkoper zijn dan +400 Euro ? :love[/quote]

Hoi Tilt

iedereen heeft natuurlijk zijn mening, mooi of niet mooi, wij en misschien vele andere stoort het niet dat er nog een deel van de trekhaak te zien valt :nuts
als je aan de achterkant van je t5 staat, zie je ook je reservewiel aan de onderkant van je bus hangen, deze haal je er toch ook niet af omdat je het niet mooi vind staan :toppie :T54LIFE :bifun

over de verstralers of stadslichtfunctie klik even op de link van de vw garage aan de rechterkant van je scherm, ze kosten er 369 euro :driveT5 :T54LIFE
VW T6 Caravelle Highline 204pk Dsg 4 motion, full option. :T6NOLESS
SanderS
Berichten: 99
Lid geworden op: 12 nov 2008, 15:06

Re: Hoe afneembaar is een trekhaak ?

Bericht door SanderS »

Ik heb een Westfalia afneembare trekhaak. Je ziet het bevestigingspunt niet zitten (die zit achter de bumper), alleen de contactdoos. Maar goed, daar is nog wel een oplossing voor te vinden denk ik.
Plaats reactie