Mooi dat hij weer in orde is. Maar alle controles zijn niet voor niets gedaan.Leren we weer van. De mijne begon ook slecht te starten.Krijg er vanavond nieuwe gloeiers in.
Helaas, iets te laat thuis, het was al donker en koud.
Morgen ben ik vrij en wellicht haal ik dan die klep eruit.
Zelf ben ik ook wel nieuwsgierig.
Als we een dure reparatie kunnen voorkomen door een onderdeeltje van nog geen 10 Euro in te bouwen.......
......dan kiezen we voor het laatste toch?
Tevens heeft iedere WJWer baat bij als er al iemand ervaring mee heeft
Vannavond nieuwe gloeiers er in en starte gelijk. Bleken twee niet goed meer te zijn en de strip was totaal geoxideerd.Strip schoon gemaakt .Bleek ook nog dat de koudstart wat moeilijk reageerde .Alles weer in orde.
Die van mij staat gewoon met z'n neus in de wind buiten....(wel een stuk ouderwets karton voor de voorruit :)
's ochtends (tussen 06.30-06.45u) kost het starten nog geen seconde (direct na het uitgaan van het voorgloeilampie) ...... laat 'm dan een paar tellen lopen en rij lekker in z'n 2/3 het dorp uit (2 km) ..... na +/- 8 km komt er warme lucht uit de openingen.... 2002, 2.5 TDI ACV 136.500 km
Daarom rij ik ook !
Als ik niet met m'n T6 rij, zit ik op een van m'n BMW motoren :)
j.d.hukema schreef:Egbert is dat wel diesel bestendige slang die je gebruikt hebt ??
Dick
De slang wordt gebruikt in grote vaatwassers en is bestand tegen agressieve zepen.
Of deze ook dieselbestendig is?
Als hij verslapt waarschijnlijk niet, dus ik hou hem in de gaten.
Dit type slang wordt in de boten wereld alleen maar voor water en lucht gebruikt.Wij werken er veel mee in de pleziervaart.
Voor diesel en olie gebruiken we alleen maar slang die tegen olie en benzine/diesel bestand zijn
Ik heb het even opgezocht en de leverancier raad af om hem voor olie houdende producten te gebruiken.
Dus goed in de gaten houden.