Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

cc inbouw

vragen over de T5
Plaats reactie
hans12
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jan 2009, 23:48

cc inbouw

Bericht door hans12 »

ik heb via instructies van tips en trucks cruise control ingebouwd EN HET WERKT PERFECT
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Re: cc inbouw

Bericht door Danny »

Ik heb hem er onlangs ook ingeplaatst, werkt perfect... 65€. toch wel wat geklooi om de stuurdoos te bevrijden...

de functie van de "on-off" knop aantikken zoals beschreven in tips en trucks is bekend maar werd raar genoeg nooit vermeld, de cancelfunctie (zo heet dat) staat nu keurig op 't hendeltje bij de passat CC en de Golf 6... ze leren bij in Wolfsburg, errrrg langzaam maar toch.
:jumpklap
hans12
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jan 2009, 23:48

Re: cc inbouw

Bericht door hans12 »

[quote="Danny"]Ik heb hem er onlangs ook ingeplaatst, werkt perfect... 65€. toch wel wat geklooi om de stuurdoos te bevrijden...

de functie van de "on-off" knop aantikken zoals beschreven in tips en trucks is bekend maar werd raar genoeg nooit vermeld, de cancelfunctie (zo heet dat) staat nu keurig op 't hendeltje bij de passat CC en de Golf 6... ze leren bij in Wolfsburg, errrrg langzaam maar toch.

ik was wel meer kwijt totaal 83 euro voor onderdelen en 50 euries voor het activeren maar ja goed stuurdoos ik denk dat je de airbag bedoeld klopt
ben er heel lang bezig geweesd maar nu krijg ik hem in 2minuten los
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Re: cc inbouw

Bericht door Danny »

Nee de airbag had ik zo los, tips van m'n vrouw (werkt voor VW :jump ) de stuurdoos rechts boven 't gashendel, een erg tegenwerkende stekker wou niet loskomen en daar moesten uiteindleijk enkele draadjes ingeplugd worden...

activatie duurde 2 minuten en was uiteraard gratis, :klappen

alleszins als ik een volgende T? koop zal ik 't niet meer stomweg vergeten aankruisen als gewenste optie...

grts Danny
hans12
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jan 2009, 23:48

Re: cc inbouw

Bericht door hans12 »

o ja dat is ook een heel geklooi geweesd, gewoon rustig blijven goed kijken met goed licht het schuift heel raar in elkaar in ,alleen het stuur huis hoek had ik verzet moest nadertijd 360 graden naar links gedraaid worden :bonk in mijn vorige auto had ik wel cc ik dacht dat ik hem niet nodig zou hebben omdat ik weinig gebruik van maak dacht ik een ding had ik me vergist ik gebruikte hem vaker dan dat ik erbij stilstond ik miste plotseling het linker knopje op m,n linker vinger



groet ha
Plaats reactie