Als je hem kwijt kunt, qua afmetingen,
dan zou ik gaan voor een 150 pk interkoeler.
Ik merk duidelijk verschil tussen het rijden met een 102 pk,
of het rijden met een 150 pk interkoeler..
Ik dacht eigenlijk dat je al een interkoeler had..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
ik denk dat je voor de slangen dat ook nog wel eens kwijt zou kunnen zijn.
Enne de luchtgeleider voor in de motorkap levert zijn geld wel op hoor,
veel betere aanstroming..
succes met monteren,
en ben benieuwd wat je ervaart...
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
zo beste mensen de intercooler zit er op
wat een trekkracht krijg je er bij de neus komt omhoog
lekker nu nog effe de lucht geleider plaatsen effe kijken wat dat nog op levert
mvg ronald
Autocrossteam Oldambt T4 verlaagd vvt tuning met eps sound
wegens verandering is de ajt
van 117 naar 125 pk gegaan
en 292 naar 303 nm
de lijnen zijn geweldig vlak
veranderingen zijn
verstuivers en een intercooler
van een acv motor
dit is allen mogelijk met een chip op maat
mvg ronald
Autocrossteam Oldambt T4 verlaagd vvt tuning met eps sound