Beste WJW'ers,
Voor mijn 2 honden (2x een Berner Sennen) wil ik een demontabele hondenhok in mijn verlengde T4 op dubbele bodem laten maken. In principe is alleen de voorkant genoeg met 2 deurtjes erin gegalvaniseerd. Voor tussenschot zou ik betonplex kunnen gebruiken. Wie heeft hier ervaring mee of heeft tekeningen ervan of weet iemand die dit voor mij wil maken tegen een leuke prijs. Alvast bedankt ook namens Jentle en Baron.
Ron 915
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
GEZOCHT: dubbele hondenhok
-
Hallo Ron,
Als je idee hebt om zelf te gaan bouwen, kan je eventueel deurtjes laten maken bij Woldberg Products, die maken elke gewenste maat in gelaste aluminium profielen. Ook hebben ze diversie kennelbouwmaterialen en kunnen, indien gewenst e.e.a. (op maat) assemberen.
Ik heb geen binding met dit bedrijf, maar liep er tegen aan op zoek naar kennelmaterialen voor zelfbouw.
Als je idee hebt om zelf te gaan bouwen, kan je eventueel deurtjes laten maken bij Woldberg Products, die maken elke gewenste maat in gelaste aluminium profielen. Ook hebben ze diversie kennelbouwmaterialen en kunnen, indien gewenst e.e.a. (op maat) assemberen.
Ik heb geen binding met dit bedrijf, maar liep er tegen aan op zoek naar kennelmaterialen voor zelfbouw.
T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
-
Eeen mulitiplexplaat van 160 X 120 X 1,8 cm
9 pootjes lang genoeg om over de wielkassen heen te komen.
En klaar. 2 benches erop van 107 lang en 69 hoog en rijden maar.
Voordeel als je de ruinmte een keer nodig hebt kan je de benches eruit halen.
Kosten voor mij waren 45.00 euri. (had de benches al)
Helaas weet ik niet hoe er een foto bij te plaatsen.
Gr
Hans
9 pootjes lang genoeg om over de wielkassen heen te komen.
En klaar. 2 benches erop van 107 lang en 69 hoog en rijden maar.
Voordeel als je de ruinmte een keer nodig hebt kan je de benches eruit halen.
Kosten voor mij waren 45.00 euri. (had de benches al)
Helaas weet ik niet hoe er een foto bij te plaatsen.
Gr
Hans