Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Gestrand door waterpomp Deel 2 Wordt je nie vrolijk van.....
- GerJol 716
Gestrand door waterpomp Deel 2 Wordt je nie vrolijk van.....
We hadden vrijdag dus gehoord wat er aan scheelde, en ze zijn er bij de garage Zaterdag al mee begonnen.
Dat werd me vanmorgen aan de telefoon meegedeeld, en dat ie vandaag eigenlijk alleen nog afgemeld moest worden voor de APK.
Echter toen kwam de mededeling dat er zaterdag met de proefrit iets fout was gegaan.
Of ik even naar de garage kon komen om de schade te bekijken,
Ze hadden met de bus een brug in de werkplaats geraakt en hierdoor is het dak rechtsvoor beschadigd en de voorruit gebarsten. En het rechter knipperlicht geraakt, gat erin.
Dit wordt uiteraard geheel door de garage weer in orde gebracht, en de ruit vervangen, opnieuw gespoten, moet er straks weer tiptop uitzien.
Het is ook een schadeherstelbedrijf, dus dat moet lukken.
De bus is toch hoger als een personenauto, die konden onder de brug langs draaien, een inschattingsfout, domme pech, het zit even niet mee.
De Foto´s zeggen genoeg denk ik..............
Heb er alle vertrouwen in dat ze hun werk goed zullen doen....
We hebben nu een Caddy leenauto gekregen voor zo lang ± 1 week.
Dus de bus zijn we nog wat langer kwijt.
Wordt vervolgd...................
Dat werd me vanmorgen aan de telefoon meegedeeld, en dat ie vandaag eigenlijk alleen nog afgemeld moest worden voor de APK.
Echter toen kwam de mededeling dat er zaterdag met de proefrit iets fout was gegaan.
Of ik even naar de garage kon komen om de schade te bekijken,
Ze hadden met de bus een brug in de werkplaats geraakt en hierdoor is het dak rechtsvoor beschadigd en de voorruit gebarsten. En het rechter knipperlicht geraakt, gat erin.
Dit wordt uiteraard geheel door de garage weer in orde gebracht, en de ruit vervangen, opnieuw gespoten, moet er straks weer tiptop uitzien.
Het is ook een schadeherstelbedrijf, dus dat moet lukken.
De bus is toch hoger als een personenauto, die konden onder de brug langs draaien, een inschattingsfout, domme pech, het zit even niet mee.
De Foto´s zeggen genoeg denk ik..............
Heb er alle vertrouwen in dat ze hun werk goed zullen doen....
We hebben nu een Caddy leenauto gekregen voor zo lang ± 1 week.
Dus de bus zijn we nog wat langer kwijt.
Wordt vervolgd...................
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan
- Multivan Generation
- Contacteer:
- GerJol 716
- GerJol 716
Gerard ,ik heb het volste vertrouwen erin dat alles weer goed komt . Mijn bus was daar ook in onderhoud nuwordt hij enkelt nog gekeurd daar, maar hij wordt wel op de weg gehouden door een monteur van theo waar ik zeer te spreken over ben en gelukkig had hij zaterdag vrij want het had hem kunnen overkomen..
- GerJol 716