Hoi, ik wil opzij in de bumpers zijmarkeringsverlichting monteren.
Hoe kan ik dat het beste aansluiten ?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
aansluiting van zijmarkeringslampen
- Henk Peter 856
Misschien een idee om de zijverlichting met ledjes te maken. Die eten niet zoveel stroom. Dan maakt het niet zoveel uit dat ze blijven branden wanneer je de parkeerlichten aan hebt staan. OF mag dat niet door de wetgeving. Parkeerlicht en zijverlichting samen ??????
Ik ben ook van plan om ze in de sidebars te maken. Tsja het mooie weer komt er aan en de avonden langer, dan is er weer een beetje tijd over.
Ik heb hier geregeld een chevy bij de deur staan en sinds deze week ook een chevy een paar deuren verderop. Staat toch wel mooi hoor die zijverlichting.
Ik ben ook van plan om ze in de sidebars te maken. Tsja het mooie weer komt er aan en de avonden langer, dan is er weer een beetje tijd over.
Ik heb hier geregeld een chevy bij de deur staan en sinds deze week ook een chevy een paar deuren verderop. Staat toch wel mooi hoor die zijverlichting.
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
- Henk Peter 856
- Henk Peter 856
Hoi, nog een tip. Op de sloop vind je nog veel VW Golfjes type 2 (1983-1991)
In de zijschermen van deze Golfjes vind je meestal nog de oranje zijknipperlichten. Ik heb die eruit gehaald met de complete bedrading.
Deze zijn mijns inziens prima te gebruiken als zijmarkeringsverlichting.
De standaardlampjes die erin zitten vervang ik door een LED lampje.
In de zijschermen van deze Golfjes vind je meestal nog de oranje zijknipperlichten. Ik heb die eruit gehaald met de complete bedrading.
Deze zijn mijns inziens prima te gebruiken als zijmarkeringsverlichting.
De standaardlampjes die erin zitten vervang ik door een LED lampje.