laat eerst de printplaat van het display controleren voordat de oliesensor, of nog erger, de pakking van de oliepomp wordt vervangen, door je eigen garage op advies van de dealer
![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
Printplaat controle moet bij de dealer, of bij iemand die het kan met een laptop en de juiste software, want na het lostrekken van de stekkers van het display moet de boel opnieuw worden ingelezen, anders start je bus niet meer
![nuts :nuts](./images/smilies/nuts.gif)
![fun :knipoog](./images/smilies/knipoog.gif)
![neutral :ie](./images/smilies/ie.gif)
![neutral :vraagteken](./images/smilies/icon_question.gif)
Onze bus stond 4 dagen bij de dealer waarna de boordcomputer het niet meer deed, de binnnentemperatuur werd aangegeven in plaats van de buitentemperatuur, en het dimlicht/grootlicht niet meer werkte terwijl lampjes en zekeringen in orde waren
![fun :muur](./images/smilies/muur.gif)
Gelukkig had de dealer geen 4 dagen nodig om dat te verhelpen, maar 3. Onze eigen garage had 1 dag nodig om te ontdekken dat de dealer achter op het zekeringenkastje een stekkerblok er zo had opgezet dat het goed leek, maar waar intussen het stekkertje voor grootlicht/dimlicht geen contact maakte omdat het niet goed zat.
![fun :bifun](./images/smilies/bigfun.gif)
nu nog de rekening voor 2 schoefjes en 2 stekkerbloks los en vast maken en display inlezen, toch?. Lijkt ons een standaard vervanging bij de dealer....
![fun :bonk](./images/smilies/bonk.gif)