als je de bocht om gaat, dat de mistlamp even aan gaat voor beter zichtin de bocht ....
Dan moet je geen BUS meer kopen maar een bentley.mafrada schreef:'t Is trouwens toch te gek om je auto te verkopen omdat er een face liftje komt
Maar wel leuk, ik hoop dat ze de binnenkant ook veranderen anders kijk ik ondanks een ''nieuw uiterlijk'' toch weer tegen het zelfde dashboard. Hoop ook dat je het MV dashboard kunt kiezen in combi met een 3400..... want een korte met DC is geen optie ...en dat harde plastic van de transporter ben ik ook zat en klopt gewoon niet met de prijs die je voor deze dikke bus moet betalen.
robindekeiser schreef:
Dan moet je geen BUS meer kopen maar een bentley.
Ja, maar daar zit het hem nou net in. Als een knappe T5 LWB met DC en automaat nou een koopje was zou het anders zijn. Maar als je ziet dat zoiets toch richting de 60mille incl gaat, vind ik het allebehalve een koopje. Dan mag je toch wel verwachten dat er ook keuzes zijn qua dashboard afwerkingen. Dit kan bij een Vito bv wel. Het standaard transporter dash is gewoon simpelweg een keihard, plasticen geval. Het voldoet verder prima en zit goed in mekaar, maar voor dat geld mag je ook wel iets anders verwachten.henkiepenkie schreef: alles heeft z'n prijs.
Dan zit je dus aan een MV.hendrikus schreef:Maar als je ziet dat zoiets toch richting de 60mille incl gaat, vind ik het allebehalve een koopje. Dan mag je toch wel verwachten dat er ook keuzes zijn qua dashboard afwerkingen. Dit kan bij een Vito bv wel.henkiepenkie schreef: alles heeft z'n prijs.
Wel is dan de kofferbak een stuk kleiner...hendrikus schreef:Voor bijna 60mille kun je nl ook winkelen bij BMW voor een leuke 525d oid.henkiepenkie schreef: alles heeft z'n prijs.
henkiepenkie schreef:t,is en blijft een bus.
en een bus is er voor om mensen/materiaal van a naar b te brengen. niks meer of minder.
wil je "luxe" dashboard-materialen oid, koop je toch een auto?
alles heeft z'n prijs.
Voor 60 koop je geen 525d, ja mss met arco en raamslingers maar maakt niet uit.hendrikus schreef:Voor bijna 60mille kun je nl ook winkelen bij BMW voor een leuke 525d oid.henkiepenkie schreef: alles heeft z'n prijs.
jouw verhaal gaat alleen op voor degene die een T5 zakelijk kunnen rijden. Voor mij gaat dat dus niet op en voor veel anderen ook niet. Als je zo gaat rekenen kun je een BMW ook zakelijk gaan rijden en word hij ook weer een stuk goedkoper.mafrada schreef:Voor 60 koop je geen 525d, ja mss met arco en raamslingers maar maakt niet uit.hendrikus schreef:Voor bijna 60mille kun je nl ook winkelen bij BMW voor een leuke 525d oid.henkiepenkie schreef: alles heeft z'n prijs.
voor de 80000 (incl BTW en BPM) koop je in NL (caravelle 3400 174pk met tiptronic)
daaravan krijg je terug de BPM +/- 20000
en natuurlijk de BTW +/- 10000
Daarnaast heb je nog investeringsaftrek +/- 10000 (als je niet teveel in andere dingen investeert)
Dan kost de '' BUS '' ineens nog maar 40000 ..... en voor dat geld kun je niet in een 525 of andere auto rijden die op kan tegen een T-5... een passat 140pk mss..... no way dan toch liever in een BUS !!
(jammer alleen van die bijtelling maar das dan het extraatje wat ik mezelf gun)