Grt Mastodont
Hij laat ze wassen, maar het mannetje wat ze normaal wast is nu met vakantie, dus het kan iets langer duren...zwoegerd schreef:hij zal ze wel eerst allemaal willen wassen voor ze op de foto gaan, daarom duurt het zolang voor ze erop staan de foto's
Ben ik het niet mee eens. Juist als je zoveel geld hebt dat je alle kleuren en smaken kunt kopen heb je juist ballen als je gewoon in je bus blijft rijden.BigRuud schreef:Als ik al die auto's had die Ron heeft zou het niet in mij opkomen om er dan zo'n T5 bij te kopen, of passen de golfclubs niet in de Ferrari? Of is het voor de wekelijkse boodschappen naar de markt zodat die mud aardappels er in kunnen.![]()
Ik heb mij T5 voor het werk en heb hem dus nodig daarvoor, had ik Ronnie zijn wagenpark dan zou ik die Cayenne omdopen tot werkbak.
Ook ik ben benieuwd naar de foto's, mogen wel losse foto's zijn hoor, anders moet je ze ook nog allemaal naar buiten rijden
Dat zou ik niet te hard zeggenBigRuud schreef:Als ik al die auto's had die Ron heeft zou het niet in mij opkomen om er dan zo'n T5 bij te kopen, of passen de golfclubs niet in de Ferrari? Of is het voor de wekelijkse boodschappen naar de markt zodat die mud aardappels er in kunnen.![]()
Ik heb mij T5 voor het werk en heb hem dus nodig daarvoor, had ik Ronnie zijn wagenpark dan zou ik die Cayenne omdopen tot werkbak.
Ook ik ben benieuwd naar de foto's, mogen wel losse foto's zijn hoor, anders moet je ze ook nog allemaal naar buiten rijden
Ik blijf gewoon zwaaienGuus NLB schreef:Ronconnie, dat is die vent die we laatst allemaal uitgezwaaidhebben omdat-ie zo vriendelijk deed tegen andere wjw-ers dat ze slechts een "transportertje" hadden en hij ook véél beter kon rijden dan wij enz, enz.
Dat is die kerel die met een afgeplakte nummerplaat continu 200 rijdt door Frankrijk, misschien met dubieuze lading ?
Hij had z'n Multivan ingeruild op een Cayenne GTS die hij dan stoer KJN noemt. We kennen dat soort lui toch allemaal wel ? Lees z'n oude topics er nog maar eens op na. Horen hier niet thuis vind ik en ik denk velen met mij.
Ik vind: of verwijderen door moderator of met z'n allen doodzwijgen, geen reacties op z'n topics.